Skjoldmøy Skrevet 5. mars 2013 #181 Skrevet 5. mars 2013 Jeg er ikke sikker på om vi bør dele disse med yngelen, men.... FWIW: Forgot Where I Was BTW: Bring The Wheelchair ROFL... CGU: Rolling On The Floor Laughing... And Can't Get Up DWI: Driving While Incontinent LOL: Living On Lipitor OMG: Oy, My Grandchildren! OMG: Ouch, My Groin! IMHO: Is My Hearing-Aid On? WTF: What's Today's Fish? WTF: Wet The Furniture IMHMO: In My HMO... RULKM: Are You Leaving Kids Money? BYOT: Bring Your Own Teeth GTG: Gotta Groan TGIF: Thank Goodness It's Four FWB: Friend With Betablockers FYI: For Your Indigestion... TTYL: Talk To You Louder MILF: Meal I'd Like To Forget LMDO: Laughing My Dentures Out SUS: Speak Up, Sonny WIWYA: When I Was Your Age GOML: Get Off My Lawn 5
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. mars 2013 #182 Skrevet 5. mars 2013 Takker så meget Skjoldmøy - ting ble straks så meget klarer for meg nu. Men nu må jeg tilbake til broderiene mine. Mine lommetørkler må jo som sagt ha initialer og roser brodert på. Jeg er nå så heldig å ha en ung nabo, som hjelper meg med å tre i nåla.
Cata Skrevet 5. mars 2013 #183 Skrevet 5. mars 2013 Men nu må jeg tilbake til broderiene mine. Mine lommetørkler må jo som sagt ha initialer og roser brodert på. Jeg er nå så heldig å ha en ung nabo, som hjelper meg med å tre i nåla. Og skulle ikke Deres unge mann...jeg mener nabo...være tilgjengelig for...nålitreing, så kan man kjøpe et dertil egnet instrument.... (Nesten nederst på siden)
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. mars 2013 #184 Skrevet 5. mars 2013 Og skulle ikke Deres unge mann...jeg mener nabo...være tilgjengelig for...nålitreing, så kan man kjøpe et dertil egnet instrument.... (Nesten nederst på siden) Takker så meget men jeg liker min best. Og jeg foretrekker denne siden http://www.nyttig.no/ Havbris - denne er til deg. Du vet - den lårhalsen den lårhalsen. http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=?path=225&id=456
Raven Emerald Skrevet 6. mars 2013 #185 Skrevet 6. mars 2013 Belle Gunnes, har du også lavendel-poser i lomme-tørkle-skuffen?
Havbris Skrevet 6. mars 2013 #186 Skrevet 6. mars 2013 Havbris - denne er til deg. Du vet - den lårhalsen den lårhalsen. http://www.nyttig.no...path=225&id=456 Takk. Sikkert fin den, men jeg er redd jeg kommer til å forveksle denne flasken med flasken med glidemiddel. Og det kan gå veldig galt, som du sikkert skjønner.
Havbris Skrevet 6. mars 2013 #187 Skrevet 6. mars 2013 Jeg er ikke sikker på om vi bør dele disse med yngelen, men.... FWIW: Forgot Where I Was BTW: Bring The Wheelchair ROFL... CGU: Rolling On The Floor Laughing... And Can't Get Up DWI: Driving While Incontinent LOL: Living On Lipitor OMG: Oy, My Grandchildren! OMG: Ouch, My Groin! IMHO: Is My Hearing-Aid On? WTF: What's Today's Fish? WTF: Wet The Furniture IMHMO: In My HMO... RULKM: Are You Leaving Kids Money? BYOT: Bring Your Own Teeth GTG: Gotta Groan TGIF: Thank Goodness It's Four FWB: Friend With Betablockers FYI: For Your Indigestion... TTYL: Talk To You Louder MILF: Meal I'd Like To Forget LMDO: Laughing My Dentures Out SUS: Speak Up, Sonny WIWYA: When I Was Your Age GOML: Get Off My Lawn Fantastisk Skjoldmøy! Endelig skjønner jeg disse forkortelsene som de unge strør om seg med på dette internettet!
Gjest ols1 Skrevet 6. mars 2013 #188 Skrevet 6. mars 2013 Mårn gamlinger. Takk til Skjoldmøy for sine oppklarende innlegg på alskens forkortelser. ROFL...CGU Help? 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 6. mars 2013 #189 Skrevet 6. mars 2013 Belle Gunnes, har du også lavendel-poser i lomme-tørkle-skuffen? Så klart. De fjerner jo lukten av møllkulene.
Perelandra Skrevet 6. mars 2013 #190 Skrevet 6. mars 2013 Jeg er ikke sikker på om vi bør dele disse med yngelen, men.... [...] Herlig! Havbris, har du prøvd Spenol til den månedlige aktiviteten? Kremen funker jo til alt, og så er den jo så billig! Hva skal man vel med rynkekremer nå man kan kjøpe Spenol på Rema?
Havbris Skrevet 6. mars 2013 #191 Skrevet 6. mars 2013 Herlig! Havbris, har du prøvd Spenol til den månedlige aktiviteten? Kremen funker jo til alt, og så er den jo så billig! Hva skal man vel med rynkekremer nå man kan kjøpe Spenol på Rema? Sølte jo ut det meste av glidekremen, så jeg skal ta frem den gamle Spenolflaska fra medisinskapet. Det lukter jo ikke godt, men det gjør jo ikke vi gamlingene heller. Får sette på neseklype hvis det blir for ille
Perelandra Skrevet 6. mars 2013 #192 Skrevet 6. mars 2013 Sølte jo ut det meste av glidekremen, så jeg skal ta frem den gamle Spenolflaska fra medisinskapet. Det lukter jo ikke godt, men det gjør jo ikke vi gamlingene heller. Får sette på neseklype hvis det blir for ille Det er alltid smart å ha ei flaske Spenol på lur, man vet aldri når man kan få bruk for den!
Havbris Skrevet 6. mars 2013 #193 Skrevet 6. mars 2013 Det er alltid smart å ha ei flaske Spenol på lur, man vet aldri når man kan få bruk for den! Bare viktig at den ikke settes i kjøleskapet og blir forvekslet med dressingflasken
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #194 Skrevet 6. mars 2013 Synes det egentlig ikke er noe å spøke med at man blir eldre. Anonym poster: a650730693d07d25d8340fa6f0ff2e9a
Gjest ols1 Skrevet 6. mars 2013 #195 Skrevet 6. mars 2013 Synes det egentlig ikke er noe å spøke med at man blir eldre. Anonym poster: a650730693d07d25d8340fa6f0ff2e9a Hva mener du vi skal gjøre da?
Havbris Skrevet 6. mars 2013 #196 Skrevet 6. mars 2013 Synes det egentlig ikke er noe å spøke med at man blir eldre. Anonym poster: a650730693d07d25d8340fa6f0ff2e9a Da burde du ikke lese i denne tråden. 1
Perelandra Skrevet 6. mars 2013 #197 Skrevet 6. mars 2013 Bare viktig at den ikke settes i kjøleskapet og blir forvekslet med dressingflasken Var det derfor salaten smakte så rart? Og så jeg som dro til butikken for å klage på dressingen! Den unge blondinen i kassen ville ikke gi meg pengene tilbake, hun påsto at jeg bare ville ha pengene tilbake fordi jeg var gjerrig.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #198 Skrevet 6. mars 2013 Hva mener du vi skal gjøre da? Deppe. Da burde du ikke lese i denne tråden. Jag bare må. Anonym poster: a650730693d07d25d8340fa6f0ff2e9a
Gjest ols1 Skrevet 6. mars 2013 #199 Skrevet 6. mars 2013 Deppe. Anonym poster: a650730693d07d25d8340fa6f0ff2e9a Det er helt opp til deg. Kamferdrops?
Gjest celine Skrevet 6. mars 2013 #200 Skrevet 6. mars 2013 Kamferdrops? Ja takk! Jeg hadde noen sånne drops her, men finner ikke brillene mine, så jeg får ikke sett etter dem..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå