Gå til innhold

"you`re old"

Fremhevede innlegg

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg har begynt å like kremtopper og mokkabønner, fått to skjegghår og et hvitt hår på hodet. Buskevekstene på lårene spretter frem og snart kan jeg vel flakse med englevingene.

Enda godt jeg har investert i "anti aging" stæsj nå, så kanskje kinnene holder seg oppegående et par uker til.... :trist:

Avskaff tyngdekraften!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk sinnsykt lyst på kamferdrops nå... :sjenert:

Skrevet

Men kjære damer. Nå har vi gnålt lenge nok om utseende som forfaller (?) men alderen må da ha bidratt med noe positivt også - altså noe som har hatt en oppadgående kurve? Eller...?

Skrevet

Meg og ei vennine (32) var på Albufeira i fjor, i Portugal, og gikk ut en kveld... jeg ble sjekket opp av en gutt, og sa "You're to young for me". Han ble fornærmet og sa stolt "I'm already 18!", Da sa jeg "But I'm 28" he he, han så ut som jeg hadde brent ham eller noe og løp for livet :fnise:

Skrevet
noe som har hatt en oppadgående kurve? Eller...?

Tja...vekta? =P

:fnise:

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Men kjære damer. Nå har vi gnålt lenge nok om utseende som forfaller (?) men alderen må da ha bidratt med noe positivt også - altså noe som har hatt en oppadgående kurve? Eller...?

Vi har mistet menstruasjonen og er ikke fruktbare lenger. Vi kan ha sex så mye vi lyster eller orker, med tanke på våre stive ledd og tørre slimhinner. Det siste er det hjelp mot :fnise: .

Skrevet

Vi har mistet menstruasjonen og er ikke fruktbare lenger. Vi kan ha sex så mye vi lyster eller orker, med tanke på våre stive ledd og tørre slimhinner. Det siste er det hjelp mot :fnise: .

Rive av skorpa og skli på materien? :klo:
Gjest Eurodice
Skrevet

Rive av skorpa og skli på materien? :klo:

Dette er mine tanker om det. Jeg er langt fra det stadiet i virkeligheten :ler: , bortsett fra at jeg etter min egen beslutning er ufruktbar.

Skrevet

Dette er mine tanker om det. Jeg er langt fra det stadiet i virkeligheten :ler: , bortsett fra at jeg etter min egen beslutning er ufruktbar.

Da er det bare å skygge unna veggiser, når du skal på sjekker'n da! :tommelopp:
Gjest Eurodice
Skrevet

Da er det bare å skygge unna veggiser, når du skal på sjekker'n da! :tommelopp:

Ja, jeg får holde meg til kjøttetere, bare de ikke gnager altfor hardt :fnise: .

Skrevet

Nei'a folkens ,

Vi Er Ikke Gamle

-Vi Er Bare Født For Tidlig :bolledeig:

Gjest Shelob
Skrevet

Ha ha! Nå er jeg 38, men da jeg var 26 og gravid i 6. måned kom det ei gammel dame bort til venninna mi og meg og sa "Hei hei jenter, jaha.. er det deilig med sommer og skolefri da?"

Nå skal det sies at hun hadde LITT tjukke brilleglass, men den har vi flirt godt av flere ganger :)

Gjest Shelob
Skrevet

Ja!

Jeg er penere nå enn 25. Spør meg ikke hvorfor, men jeg er det!

Jeg er slankere, tatt av meg 10 kilo, trener mye og spiser sunt.

Jeg er blitt flinkere til å stelle meg, og tør å bruke feminine klær. Før var det mye heste-klær og komfy-klær.

Jeg er kåtere, synes selv jeg er fin, og er sikrere på meg selv i senga.

Håper det fortsetter slik en stund til :)

• 1 år senere...
Skrevet

Og da var det på tide å blåse liv i denne tråden igjen. Noe nytt på hjelpemiddelmarkedet damer?

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Herlig.

Har dere forresten prøvd strykejern mot rynker?? Og å sette klyper på grevinnehenget?

Skrevet

Herlig.

Har dere forresten prøvd strykejern mot rynker?? Og å sette klyper på grevinnehenget?

Mannen min skulle bruke strykehjern på rynkene på halsen min. Han hadde glemt å ta på seg brillene så det havnet på venstre lår. Men jeg har jo rynker der også. Nå er det ikke rynker der, bare glatt og fin sårskorpe :)

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Dette må prøves. Brukte du steamfunksjonen?

Jeg har forresten begynt å style opp min rulator - med rosa dusker på håndtakene.

Skrevet

Det var mange gode innlegg jeg skulle sitere nå men har glemt hvordan det gjøres. I'm old..

Jeg har behov for push-up, hold in and stay strong-and beautiful. Finnes det på nettbutikker eller?

Skrevet

Dette må prøves. Brukte du steamfunksjonen?

Du må ikke bruke slike vanskelige ord :sur:

Gjest celine
Skrevet

Herlig.

Fillern - i en alder av 41, er jeg visst blitt både nærsynt og glemsk, så klypene havnet i nakken. Sliter litt nå, for leddstivheten gjør det umulig å få dem bort igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...