Gå til innhold

"you`re old"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

SVISKER!! Jeg må begynne å spise svisker!

Og kavring med kulturmelk.

Ingen dum idè. Vi som er kommet opp i åra vet jo at; lykke er regelmessig avføring. :Nikke:

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter.

Skrevet

Dytter.

Hehe det var denne tråden ja. :fnise:

Skrevet (endret)

Hvordan går det med huskelistene damer? Og er det noen nye oppdagelser som kan deles? :fnise:

...og denne tråden kvalifiserer kanskje for snikk-snakk snart?

Endret av Havbris
Skrevet

Hehe det var denne tråden ja. :fnise:

Fint å bli påmint at vi er gamle i blandt vettu :opplyser:

Skrevet

Jeg vet i alle fall nå etter eksamen at jeg har ekstremt god hukommelse. Så det er nok en stund til jeg blir senil enda. :)

Skrevet

Kan ikke huske sist jeg lo med snorkelyd, dette var tråden sin :grinele:

Nå har jeg lang munn og kan se frem til å bo på gamlehjem i 30 år ekstra. Thanx..

*melde seg motvillig inn i rosinklubben*

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvordan går det med huskelistene damer?

Huske-hva-for-noe-sa-du-at-du-sa-sa-du ? :blink:

Å herre jemini, har vi lovet bort noe nå igjen ! :sjokkbla:

Hadde du nå enda spurt etter hukommelsen, for den tror jeg at jeg husker at jeg har.... tror jeg... :blush:

....ja-ja.... det er nok pre-seniliteten som slår inn for fullt.

*leter febrilsk etter brillene på hodet, -for å finne rullatoren* :fnise:

Skrevet

Jeg har visst glemt å skrive ned at jeg må huske huskelister...så det har jeg glemt... =(

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet i alle fall nå etter eksamen at jeg har ekstremt god hukommelse. Så det er nok en stund til jeg blir senil enda. :)

Det er ikke seniliteten som er plagsom, men den 'dømrade demensen. :klo:

• Liker 1
Skrevet

Må ikke glemme stive ledd, og støttestrømper i fin-fin hudfarge. Og gebiss, som ikke henger skikkelig på plass.

Knærne mine er så stive at jeg nesten ikke klarer å sitte på huk lenger. Grå hår spretter fram i hopetall, og hørselen er det så som så med. Dessuten har jeg minst 5 par ekstrabriller, i tillegg til de jeg bruker daglig.

En annen ganske plagsom sak; når jeg skal stenge barnehagen for dagen, så er det ofte jeg ikke husker om jeg har låst døra før jeg har kommet meg ut fra lekeplassområdet :lete: Det har hendt noen ganger at jeg har gått tilbake for å kjenne på døra. Den har alltid vert låst. Men nå har jeg begynt å si til meg selv når jeg står der og låser "Nå låser jeg døra, nå låser jeg døra, nå låser jeg døra" :fnise:

Og jeg er hele 31 år!

• Liker 1
Skrevet

Knærne mine er så stive at jeg nesten ikke klarer å sitte på huk lenger. Grå hår spretter fram i hopetall, og hørselen er det så som så med. Dessuten har jeg minst 5 par ekstrabriller, i tillegg til de jeg bruker daglig.

En annen ganske plagsom sak; når jeg skal stenge barnehagen for dagen, så er det ofte jeg ikke husker om jeg har låst døra før jeg har kommet meg ut fra lekeplassområdet :lete: Det har hendt noen ganger at jeg har gått tilbake for å kjenne på døra. Den har alltid vert låst. Men nå har jeg begynt å si til meg selv når jeg står der og låser "Nå låser jeg døra, nå låser jeg døra, nå låser jeg døra" :fnise:

Og jeg er hele 31 år!

Kjenner meg igjen i masse av det der. Foruten brillene; jeg bruker ikke briller, i håp om å opprettholde en illusjon om "evig ungdom". =P

Og jeg er toogtredve, så det er ikke håp om bedring, er jeg redd. :sukk:

Skrevet

Ja, dette var jo oppløftende lesning for ei på 43 :gjeiper:

og ei på 40 hehe :)

AnonymBruker
Skrevet

Ro ned, det er først når en får konfekt til jul at en bør begynne å bekymre seg.

Skrevet

Å, dette var godsaker!!! :skratte:

Nå ble jeg litt vennligere innstilt til at jeg snart er halvveis til 50... :sukk:

Ellers så jeg at noen snakket om silikon i forbindelse med slappe kroppsfunksjoner... Noen pasienter får faktisk botox sprøytet rundt analåpningen for dette problemet, helt sant! :jepp:

Skrevet

Kjenner meg igjen i masse av det der. Foruten brillene; jeg bruker ikke briller, i håp om å opprettholde en illusjon om "evig ungdom". =P

Og jeg er toogtredve, så det er ikke håp om bedring, er jeg redd. :sukk:

Nå er jeg nærsynt da, og det er langsynt som er "gamling"synet. Så det er i alle fall et lite halmstråd. Men jeg er blind som en muldvarp i solsteika uten brillene...

Ro ned, det er først når en får konfekt til jul at en bør begynne å bekymre seg.

Jeg har fått konfekt til jul i mange år allerede :eeeh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått konfekt til jul i mange år allerede :eeeh:

Det har landet en og annen eske her også.

Skrevet

Nå er jeg nærsynt da, og det er langsynt som er "gamling"synet. Så det er i alle fall et lite halmstråd. Men jeg er blind som en muldvarp i solsteika uten brillene...

Men da kan du jo leve i håpet om at du på et tidspunkt vil få perfekt syn, når langsyntheten utjevner nærsyntheten. :jepp:

Og bruke den magiske gamling-evnen "glemme" til å glemme den lille og uviktige detaljen om at du får perfekt syn fordi du blir langsynt. :jepp:

Og muldvarper er jo søte, så ikke så galt at det ikke er godt for noe. ^^

Skrevet

Hvordan går det med huskelistene damer? Og er det noen nye oppdagelser som kan deles? :fnise:

Fantastisk tråd. :biggrin:

Huskelistene ja, hvor har jeg gjort av dem da? Jeg vet ikke....husker visst ikke.

Men en ny oppdagelse kan jeg dele med dere, noe en klok mann har sagt....eller var det kanskje en dame?

Sitat; "Gamle folk burde ikke spise helsekost. De trenger nemlig alle de konserveringsmidlene de kan få." :Nikke::spise:

Skrevet

Konfekt får jeg nesten hver jul. Men den dagen det er BARE konfektesker, søt sherry, dansk kirsebærlikør og varmeflaske fra apoteket,- da er det grunn til å bli bekymret over hvordan venner og familie oppfatter meg. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...