Gå til innhold

"you`re old"

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Demensen... hva var det igjen?

Har det noe med sex å gjøre?

Sexualis dementis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akk!

Hvor var det jeg la antisklisokkene igjen?

Skrevet

Demensen... hva var det igjen?

Har det noe med sex å gjøre?

Det er vel overgangsalderen? De-mensen, mener jeg.

Skrevet

AH! IKM for viderekomne!

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Kan dere være så snill og skrive i større fonter? Jeg ser så ille dårlig.

AnonymBruker
Skrevet

Tok feil av mannens snopp og kjøttpølsa jeg skulle hakke til middag idag.....

Anonym poster: dcf55bb2d98d2a19c7e6f4c9523550e9

• Liker 1
Skrevet

Eldre menn altså. De burde virkelig holde bedre oversikt over snoppene sine.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Nuh ble alt så meget bedre :)

Skrevet

Jeg vil ha kremtopper!

Mokkaboenner_top_three_columns_full.png

(De er akkurat like, og smaken er ca den samme)

Skrevet (endret)

Kanskje det blir en annen "pic" på deg senere i kveld :lur: .

Uff, nå var jeg vulgær, tror jeg. Demensen er ikke så grei å styre :(.

Arabella da... tok du ikke medisinen din i går kveld? Jeg har lest at demens kan føre til at mennesker mister de vanlige filterne som regulerer atferd. Det er vel noe slikt som har skjedd med deg når du kommer med slike antydninger...?

Endret av Havbris
Gjest Eurodice
Skrevet

Arabella da... tok du ikke medisinen din i går kveld? Jeg har lest at demens kan føre til at mennesker mister de vanlige filterne som regulerer atferd. Det er vel noe slikt som har skjedd med deg når du kommer med slike antydninger...?

Du har aldeles rett. Jeg hadde på følelsen at det var noe jeg skulle finne og putte i munnen, men jeg kom ikke på hva det var ;).

Skrevet

Utrolig morsom tråd :laugh:

Melder meg inn i eldrebølgen jeg og.......fikk høre i en annen tråd at jeg ikke må jogge så masse, da jeg i min alder risikerer hjerteinfarkt og slag. Jeg er 36...........

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig morsom tråd :laugh:

Melder meg inn i eldrebølgen jeg og.......fikk høre i en annen tråd at jeg ikke må jogge så masse, da jeg i min alder risikerer hjerteinfarkt og slag. Jeg er 36...........

Kamferdrops? Jeg kjøpte inn en tralle med kamferdrops, men ble skult stygt på i det jeg skulle til å hugge innpå kamferdrops. Jeg er visst for ung, så kanskje du kan tenke deg å overta?

Hverken Arabella, Havbris, Belle Gunnes (grøss, for et nick), ols1 m.fl, har oversett meg og mine hyggelige spørsmål om de vil ha kamferdrops - tror nok misunnelse ligger til grunn for at jeg er blitt oversett :(

Anonym poster: a650730693d07d25d8340fa6f0ff2e9a

Gjest Eurodice
Skrevet

Kamferdrops? Jeg kjøpte inn en tralle med kamferdrops, men ble skult stygt på i det jeg skulle til å hugge innpå kamferdrops. Jeg er visst for ung, så kanskje du kan tenke deg å overta?

Hverken Arabella, Havbris, Belle Gunnes (grøss, for et nick), ols1 m.fl, har oversett meg og mine hyggelige spørsmål om de vil ha kamferdrops - tror nok misunnelse ligger til grunn for at jeg er blitt oversett :(

Anonym poster: a650730693d07d25d8340fa6f0ff2e9a

Både kamferdrops og mentolpastiller er sikre slagere hos oss gebrekkelige, gamle. Gebisset tåler ikke for meget tygging nemlig, derfor er det en stor fordel at det finnes ting å suge på og kose seg med :).

Skrevet

Du har aldeles rett. Jeg hadde på følelsen at det var noe jeg skulle finne og putte i munnen, men jeg kom ikke på hva det var ;).

Pass på at du får i degmedisinen din i kveld ihvertfall!

Gjest Eurodice
Skrevet

Pass på at du får i degmedisinen din i kveld ihvertfall!

Det skal jeg huske på, men jeg er så i tvil om hvilken farge jeg skal velge på post-it-lappen jeg skal klistre på skapet hvor jeg oppbevarer alle disse remediene.

AnonymBruker
Skrevet

Både kamferdrops og mentolpastiller er sikre slagere hos oss gebrekkelige, gamle. Gebisset tåler ikke for meget tygging nemlig, derfor er det en stor fordel at det finnes ting å suge på og kose seg med :).

Da er det jo veldig greit å ta ut tennene når det er noe stort som skal suges på :briller2:

Anonym poster: dcf55bb2d98d2a19c7e6f4c9523550e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...