Gå til innhold

"you`re old"

Fremhevede innlegg

Gjest celine
Skrevet

Men avføringen er heldigvis fast og fin, trass klypene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men avføringen er heldigvis fast og fin, trass klypene :)

Det var godt å høre, for det er veldig viktig i vår alder. Viktigere enn klyper i nakken.

Gjest celine
Skrevet

Det var godt å høre, for det er veldig viktig i vår alder. Viktigere enn klyper i nakken.

Justerer det med linfrø som har ligget i bløt i rapsolje :wink:
Skrevet

På tide med en middagshvil.. :veslejenta:

• Liker 1
Skrevet

Herlig.

Har dere forresten prøvd strykejern mot rynker?? Og å sette klyper på grevinnehenget?

Sparkel og fugemasse er bedre! :jepp:

Skrevet

Vanskelig å komme til på baksiden, og mannen min skjelver slik på hånden at han ikke kan hjelpe meg. Har istedet kjøpt meg prinsessemaske. :laugh:

Gjest celine
Skrevet

Har prøvd sparkel og fugemasse, men trengte slike mengder at det ble altfor dyrt :( Ikke lett å klare alt på minstepensjon, må vite..
Skrevet

... Forresten, er det noen som har vært innom Enklere Liv i det siste?

De har ganske mye stilig og praktisk utstyr der, for eksempel innen krykker og spaserstokker. Jeg lurer på om de har en medlemsklubb med spesialtilbud og rabatter? Det hadde vært bra. :)

Gjest celine
Skrevet

De har iallefall et bredt utvalg støttestrømper!

Skrevet

... Forresten, er det noen som har vært innom Enklere Liv i det siste?

De har ganske mye stilig og praktisk utstyr der, for eksempel innen krykker og spaserstokker. Jeg lurer på om de har en medlemsklubb med spesialtilbud og rabatter? Det hadde vært bra. :)

Dette var nyttig informasjon for meg. I går var det den 4 i måneden, og vi pleier å ha ekteskapelig samkvem (*rødme*) den 4 i hver måned. Vi må skrive det på kalenderen ellers glemmer vi det.

I går skvatt glidekremen ut av hendene mine (skjelver mye)og det ble masse krem på gulvet. Dette glemte jeg selvsagt, og da jeg skulle gå til toalettet etterpå så skled jeg i glidekremen og vrikket foten. Auauau!

• Liker 3
Skrevet

Justerer det med linfrø som har ligget i bløt i rapsolje :wink:

Det hørtes da veldig nymotens ut. Holder meg til svisker, jeg. Det er tryggest.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Her følger jeg kalenderen etter når "Nytt & Nyttig" kommer i postkassen - hva skulle man gjort uten?

Havbris - jeg er sikker på at de har antisklisokker her. Fint å ha så du slipper glidemiddelfadeser igjen. Du må passe på lårhalsen må vite.

Skrevet

Her følger jeg kalenderen etter når "Nytt & Nyttig" kommer i postkassen - hva skulle man gjort uten?

Havbris - jeg er sikker på at de har antisklisokker her. Fint å ha så du slipper glidemiddelfadeser igjen. Du må passe på lårhalsen må vite.

Om ikke antisklisokker, så har de vel brodder?

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Brodder er genialt mot glidemiddelsøl. At jeg ikke tenkte på dette selv.

Skrevet

Om ikke antisklisokker, så har de vel brodder?

Vil ikke ha riper i tregulvet. Får heller se om de har noe som holder glidemiddelflasken på plass i hånda :P

Skrevet

Vil ikke ha riper i tregulvet. Får heller se om de har noe som holder glidemiddelflasken på plass i hånda :P

Pumpeflaske? Kan være en ulempe med skjelvende hender som man ikke klarer å holde i ro under pumpeflasken...

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Tisselaken er jo kjekt. Om man skulle søle mye vel og merke.

Skrevet

Jeg begynte på en bachelor på universitetet da jeg var 33. Så jo straks at jeg dro opp gjennomsnittsalderen ganske mye, men det var en håndfull som var eldre enn meg (i en klasse på 100). Heldigvis gir gode gener meg et litt yngre utseende enn alderen tilsier, men hvor mange ganger fikk jeg ikke høre "Er du sååå gammel?!" fra de unge 19-20 år gamle snuppene. Gjerne i samme sleng som "Du ser mye yngre ut!"

Så er det da bare 3 år siden jeg måtte vise bevis på vinmonopolet da jeg skulle ha vin :) Og for en boks snus i fjor :) Litt kjekt igrunn...

Gjest Moffeliten
Skrevet

ja da har jeg hørt det også i alder av 23 år... :murvegg:

Ikke nok med at alle rundt meg får barn, kjøper hus, finner kjærligheten, får gode jobber og tjener bra...disse tingene jeg trodde jeg skulle begynne med selv nå i min alder.

Jeg satt på chatroulette.com (ja vet teit men jeg kjedet meg) hvor en fyr som sikkert var 1-2 år yngre enn meg kun skrev "your old", og klikket meg vekk :sukk:

neida, her sitter jeg singel på fjerde året, nylig dumpet (igjen!!) av en jeg hadde noe på gang med.

Vet jeg er ung og hele livet foran meg og blablabla....

Får vell bare finne meg i og forbli singel og "gammel" :filer:

Også er det vell bare å begynne og hamstre katter, så kan jeg ta rollen som "crazy cat lady" :opplyser::catmilk::pasha:

gjeeeesp.... :natti:

Du er da ikke gammel, du er jo bare barnet jo. Vent til du blir 40 år og krisen setter inn... :fnise:
Skrevet

Man har da vel gulvbeskyttere, plasttrekk for å beskytte møbler, og andre snertne saker. Sånt man trenger for å møte høy alder uten bekymringer for inkontinens og riper.

Ellers kan du jo få deg hansker med sugekopper i håndflaten? Litt som en blekksprut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...