Troilltøva Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 (endret) ja da har jeg hørt det også i alder av 23 år... Ikke nok med at alle rundt meg får barn, kjøper hus, finner kjærligheten, får gode jobber og tjener bra...disse tingene jeg trodde jeg skulle begynne med selv nå i min alder. Jeg satt på chatroulette.com (ja vet teit men jeg kjedet meg) hvor en fyr som sikkert var 1-2 år yngre enn meg kun skrev "your old", og klikket meg vekk neida, her sitter jeg singel på fjerde året, nylig dumpet (igjen!!) av en jeg hadde noe på gang med. Vet jeg er ung og hele livet foran meg og blablabla.... Får vell bare finne meg i og forbli singel og "gammel" Også er det vell bare å begynne og hamstre katter, så kan jeg ta rollen som "crazy cat lady" gjeeeesp.... Endret 13. mars 2011 av Troilltøva 4
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Da lager vi en tråd her som vi "gamle" kan holde sammen i.
Christine87 Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Ja, da sklir jo jeg rett inn her, fyller 24 i år, (gammal vet du!)Uff, nå har jeg hørt det også. Der jeg jobber føler jeg meg gammel faktisk, der er snitt alderen 20/21, så når nye mennesker spør hvor gammel jeg er, så sier faktisk noen, "åå, er du så gammel". Ja, hva skal man si
Gjest ¤Vamp¤ Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 En jeg er tante til spurde meg forleden om det bare var hest og kjerre når jeg var liten. Jeg er 25år... Og så var jeg på en fest hvor det plutselig kom inn en gjeng jenter på 18-20 år, utover kvelden ble jeg spurd om hvordan det var å være så gammel og at jeg var dødskul til tross... 3
Lipstick Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Jeg er 26, singel og har ikke noe liv utenom jobben. Til høsten skal jeg bli student igjen, kan ikke si at jeg gleder meg til å bli hun gamle blant alle de unge 23 er iiiiingen alder! 3
Gjest Blondie65 Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 Fossilet kikker raskt innom, og går igjen fort. (Det var ikke hest og kjerre når jeg vokste opp heller ...)
Gjest Purple Haze Skrevet 13. mars 2011 #8 Skrevet 13. mars 2011 Ja, dette var jo oppløftende lesning for ei på 43 :gjeiper: 17
Gjest Eugene Onegin Skrevet 13. mars 2011 #9 Skrevet 13. mars 2011 Når man er barn tror jo man som regel at folk er gamle når man er voksne er ikke noe og bry seg om. Er ganke sikker på at dere også kalte folk som var 30 gamle når dere var små barn
Troilltøva Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 13. mars 2011 God idè Margareth Velkommen i klubben for de gamle! er det nå vi skal skrive om gikt og hukommelsestap? og by the way, så kom jeg akkurat på at jeg bor i rekkeboliger med bare oldiser som naboer så kanskje det var en grunn for det *leter etter en gammel smiley med stokk*
Chiyo Skrevet 13. mars 2011 #11 Skrevet 13. mars 2011 (endret) Jeg er 21 og jeg er blitt puttet i seminarer med 18-19 åringer. Ingen som har kalt meg gammel da fordi tror at jeg er like gammel. Jeg har bare fortalt to av dem hvor gammel jeg er. Skal innrømme at jeg trives best med jevnaldrende. De som sier at de ikke er stor forskjell på 18 og 21 år LYVER. Endret 13. mars 2011 av Chiyo 4
per78 Skrevet 13. mars 2011 #13 Skrevet 13. mars 2011 ja da har jeg hørt det også i alder av 23 år... Ikke nok med at alle rundt meg får barn, kjøper hus, finner kjærligheten, får gode jobber og tjener bra...disse tingene jeg trodde jeg skulle begynne med selv nå i min alder. Jeg satt på chatroulette.com (ja vet teit men jeg kjedet meg) hvor en fyr som sikkert var 1-2 år yngre enn meg kun skrev "your old", og klikket meg vekk neida, her sitter jeg singel på fjerde året, nylig dumpet (igjen!!) av en jeg hadde noe på gang med. Vet jeg er ung og hele livet foran meg og blablabla.... Får vell bare finne meg i og forbli singel og "gammel" Også er det vell bare å begynne og hamstre katter, så kan jeg ta rollen som "crazy cat lady" gjeeeesp.... Slapp av.. Du er langt i fra gammel. Jeg er selv 32 og må starte på nytt igjen pga samlivsbrudd. Nyt livet, gjør ting du har lyst til. Snart finner du mannen i ditt liv.
Gjest Heloise Skrevet 13. mars 2011 #14 Skrevet 13. mars 2011 Haha! Min kjæreste er 5 år yngre enn meg og han synes ikke jeg er gammel! Han fisen du traff på Chatroulette ville sikkert bare ha 16-åringer (liksom 18). Trøst deg med at han er en "liten fis"
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #15 Skrevet 13. mars 2011 Jeg er 23 og fikk heromdagen barnebillett fra en bussjåfør på et lite sted langt inni vestlandets fjorder. SEIE DU DA DU, E DU TRI OG TJUGU ÅR DU, DU SE'KJE UT SO DU E MEIRE ENN FEKJAN! ( som etter tusen HÆ???) viste seg å være 15 på hans dialekt. Vet ikke hva som er verst.. 9
Gjest Heloise Skrevet 13. mars 2011 #17 Skrevet 13. mars 2011 Hihihi aw Jeg er 27 og må vise leg over alt, jeg elsker det! Svigermor's venninne om meg og kjæresten : "Han ser jo ut som han er 30 og du! Du ser jo ikke ut som du er en dag over 16!" Koste meg da ja Han er 22.
Troilltøva Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #18 Skrevet 13. mars 2011 Jeg er 23 og fikk heromdagen barnebillett fra en bussjåfør på et lite sted langt inni vestlandets fjorder. SEIE DU DA DU, E DU TRI OG TJUGU ÅR DU, DU SE'KJE UT SO DU E MEIRE ENN FEKJAN! ( som etter tusen HÆ???) viste seg å være 15 på hans dialekt. Vet ikke hva som er verst.. haha auda ikke lett og si hva som er verst da nei Kanskje du ser eldre ut en 23 ts? Ja kanskje det, eller så var han mye yngre enn hva han så ut for :gjeiper: satser på det siste jeg! 1
Gjest Eurodice Skrevet 13. mars 2011 #19 Skrevet 13. mars 2011 ja da har jeg hørt det også i alder av 23 år... gjeeeesp.... Hva skal jeg kalles da, som er dobbelt så gammel (minst ). Det som klør av og til er kanskje mosevekst? 3
Gjest Raindrops Skrevet 13. mars 2011 #20 Skrevet 13. mars 2011 Jeg er 23 og fikk heromdagen barnebillett fra en bussjåfør på et lite sted langt inni vestlandets fjorder. SEIE DU DA DU, E DU TRI OG TJUGU ÅR DU, DU SE'KJE UT SO DU E MEIRE ENN FEKJAN! ( som etter tusen HÆ???) viste seg å være 15 på hans dialekt. Vet ikke hva som er verst.. Haha, jeg er 21 og betaler fortsatt barnebillett på alle busser Her om dagen måtte jeg vise legitimasjon for å kjøpe en lighter Det er litt rart, iallefall det med barnebillett, for jeg er ganske høy for å være jente. Og 15åringer ser jo så unge ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå