Snurre Skrevet 29. oktober 2003 #1 Skrevet 29. oktober 2003 Hva med å sende brudebilde til noen av brukerne som TAKK for SUPER STØTTE og HJELP. Gud jeg er sentimental for tiden, nærmer seg den uken i måneden
Snurre Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2003 Kjeder meg litt, er blitt sykemeldt. og hva er din unnskylding, du svarer jo raskere enn jeg får trykket OK
Maxine Grey Skrevet 29. oktober 2003 #4 Skrevet 29. oktober 2003 Det er jo fint å se bildene som blir lagt inn i forumet, da....
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2003 #5 Skrevet 29. oktober 2003 Kjeder meg litt' date=' er blitt sykemeldt. og hva er din unnskylding, du svarer jo raskere enn jeg får trykket OK [/quote'] Det er fotball på tv
Snurre Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2003 Skal ikke legge bilder ut på forum etter alt det rare jeg har sagt her inne. Kommer til å bli tvangsinnlagt jeg da, med eller uten fotball på tv...
Snurre Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2003 Har mail' date=' jeg..... [/quote'] Ok tydelig at du er litt mer inteligent enn meg eller mere kvinne (snakker indirekte), den skjønte jeg ikke.... !!!! Visste at det kunne være skadelig å henge for mye opp ned i trærne, særlig hodelandigen tror jeg var ødeleggende :o
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2003 #9 Skrevet 29. oktober 2003 Du skrev- ikke legge ut bilder her på forumet... Da antydet jeg bare stille at jeg har en finfin mailadresse som gladelig mottar bilder fra Lykke land......
Snurre Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #10 Skrevet 29. oktober 2003 Du skrev- ikke legge ut bilder her på forumet... Da antydet jeg bare stille at jeg har en finfin mailadresse som gladelig mottar bilder fra Lykke land...... Nå skjønner jeg, klart det kan jeg gjøre, men da må du også sende e-mail til meg med bilde hvis du også ikke tør å legge ut. Litt farlig det der med bilder på nettet, tenk på alle GJESTENE vi har klart å få på nakken
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2003 #11 Skrevet 29. oktober 2003 Høh, ja det er sant... Vel da gleder jeg meg til februar.
Gjest Madley Skrevet 29. oktober 2003 #12 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg også!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For da skal jeg gifte meg...i tilfelle dere ikke visste det by now..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå