Snurre Skrevet 29. oktober 2003 #1 Skrevet 29. oktober 2003 Hva tror dere at dere får i morgengave (mener kun de som har gått inn for en slik gave)? Har dere ønsket dere noe spesielt, vet dere hva dere får og dere, dere, dere, dere. Sinnsykt dårlig norsk på meg mange ganger, eller var det dårlig setningsoppbygging, eller for lite ordforråd :hår:
Cajsa Skrevet 29. oktober 2003 #2 Skrevet 29. oktober 2003 Ønsker meg graviditet i morgengave jeg....
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2003 #3 Skrevet 29. oktober 2003 Ønske deg norskboka for tredjeklasse på vgs? Vi skal ikke gi hverandre morgengave, Tex har trumfet igjennom, og mener fra hjertebunnen at når vi har fått hverandre får det jaggu holde.
Snorkie Skrevet 29. oktober 2003 #4 Skrevet 29. oktober 2003 Har ingen peiling på hva jeg komme til å få, men han er nok ikke helt upåvirket av eventuelle ønsker som blir ytret i forkant
¤Tiili¤ Skrevet 29. oktober 2003 #5 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg får smykket, øredobbene og armbåndet jeg skal ha på bryllupssdagen. Hva han får, vet ikke jeg..han har jo bursdag ved midnatt, så kanskje jeg kan slå på stortromma og ta to fluer i en smekk!
zmurfette Skrevet 29. oktober 2003 #6 Skrevet 29. oktober 2003 Så langt hadde jeg ikke tenkt enda... Tipper han kommer til å slite skikkelig meg å finne på noe til meg, for jeg bruker ikke smykker i det hele tatt (borsett fra superbillig juggel - har fått en del seriøse smykker opp igjennom tidene også, de støver bort på loftet for jeg trives ikke med de...), og har ellers alt jeg trenger... Kanskje jeg får en ny putter - golfkølle, altså.
Miracl3 Skrevet 29. oktober 2003 #7 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg ønsker meg en god frokost på sengen og et lite smykke som jeg kan ha som minne resten av livet. Vi har snakket om å ikke bruke mye penger på morgengave siden bryllupet i seg selv er en stor gave. Men vi ønsker å følge denne tradisjonen med en liten oppmerksomhet.
@shygirl@ Skrevet 30. oktober 2003 #8 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg ønsker meg en god frokost på sengen og et lite smykke som jeg kan ha som minne resten av livet. Vi har snakket om å ikke bruke mye penger på morgengave siden bryllupet i seg selv er en stor gave. Men vi ønsker å følge denne tradisjonen med en liten oppmerksomhet. Som om jeg skulle sagt det selv...
jea Skrevet 30. oktober 2003 #9 Skrevet 30. oktober 2003 Vi skal gi hverandre morgen gave..Jeg tror jeg får en ekstradiamant i allianseringen min :D
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 30. oktober 2003 #11 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg ønsker meg en Certina klokke med diamanter, diamantøredobber eller en diamantring. Aner ikke hva mannen skal få enda, vi vet ikke om vi har råd til morgengave per i dag i det hele tatt. Penger, penger, penger.... et evig problem!!
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 30. oktober 2003 #13 Skrevet 30. oktober 2003 MEN JEG VAR FØRST!!!!!!!!!!!!! :o :o :o :evil:
Jens Skrevet 30. oktober 2003 #14 Skrevet 30. oktober 2003 OI!!!!!!!UNNSKYLD!!!!!SKAL SÅKLART FINNE MEG NYTT AVATAR!!!!! :oops:
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 30. oktober 2003 #15 Skrevet 30. oktober 2003 Var ikke stygt ment asså, skulle bare liksom si til Tex at jeg var først ute. Men gjør som du vil! :D
Gjest Tex Skrevet 30. oktober 2003 #16 Skrevet 30. oktober 2003 Var ikke stygt ment asså, skulle bare liksom si til Tex at jeg var først ute. Men gjør som du vil! :D *come on pretty baby, kiss me deadly* *er alene hjemme og har musikk på full guffe*
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 30. oktober 2003 #17 Skrevet 30. oktober 2003 Å, er det deg det kommer fra? Jeg synes jeg kunne høre noen i det fjerne skjønner du!! (eller er det bare de syke stemmene i hodet mitt igjen?? )
Jens Skrevet 30. oktober 2003 #18 Skrevet 30. oktober 2003 Leter febrilsk etter ny avatar....må ha cameron, hun er bare heeelt råååå!!!!
Jens Skrevet 30. oktober 2003 #19 Skrevet 30. oktober 2003 altså ikke må ha(hvis dere skjønner) :o !!!! :oops:
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 30. oktober 2003 #20 Skrevet 30. oktober 2003 Ta det med ro Jens, ta den tiden du trenger! (gleder meg til å se resultatet da.... he he he...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå