Gå til innhold

Vil ikke drikke melk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min baby er snart 8 måneder. Jeg har ingen problem med ham før. Men nå vil han ikke drikke melk. Han drikker bare litt "as in litt". Hva skal jeg gjøre da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får han bare melk? eller grøt å sånt i tillegg???

Skrevet

Han spiser grøt, yoghurt, og middag. Også drikker han litt juice. Det er bare at han ikke vil drikke melk og vann.

Skrevet

Han vil nok blir han tørst nok. Unger dauer ikke om de ikke får melk, men du kan regne med hull i tenna om han bare får juice.

Gi han juice og blande den mer og mer ut med vann for hver dag som går og til slutt drikker han rent vann.

Skrevet

juice ødelegger tennene og er for sterkt for små mager!!!!!!!

vann!

Gjest Anonymous
Skrevet

Liker ikke ungen melk, så er vann et utmerket alternativ. Mange (faktisk de fleste, på verdensbasis) har levd hele livet uten å drikke annen melk en den de fikk ved sin mors bryst. Ingen grunn til bekymring.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis han får mme kan du prøve å servere den med en annen temperatur eller blande i litt kumelk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis han får mme kan du prøve å servere den med en annen temperatur eller blande i litt kumelk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Skrevet

Jeg har aldri drukket melk (annent enn brystmelk da jeg var spedbarn) og bortsett fra 5 armbrudd på barneskolen klarte jeg meg utmerket.....

Og vann er fortsatt det beste jeg vet.....

Skrevet

Takk alle sammen. Nå drikker han melk igjen og vann. Dere er riktig. Hvis han er tørst, har han ikke valgt. Han må drikke vann og melk. Jeg er så fornøyd. Tusen takk igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...