distrea Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 har vært på nettet og søkt etter drømmekjolen. Den skal helst har strassperler på brystet, drapering i livet og regulerbar knyting bak, og forholdsvis enkelt skjørt med litt vidde. Tror jeg har funnet den; Romantica 'Glenda') Men dessverre så er det så dårligt bilde av den. Får ikke sett detaljene på brystet(tror det er strassperler?)drapering i livet..men vet ikke om det er bånd bak, som gjør at kjolen kan reguleres etter størrelse.Off, har googlet på Romantica brudekjoler, men er skuffet over hvor lite bilder de har av kjolene sine..bare ett bilde av hver kjole. Grr, når jeg endelig tror jeg har funnet drømmekjolen:(( Vet ikke om jeg tør å sende etter den..Har noen av dere sånn kjole?? Hmm, syns dere at jeg skal ta sjansen på å kjøpe den?? Sånn i tvil, tenk hvis jeg ikke liker den likevel..
Jade Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Har du en kropp som ser bra ut uansett hva slags plagg du tar på deg? Når jeg skulle prøve brudekjoler så var ikke nødvendigvis de lekre brudekjolene lekre på meg. Har du sjangs til å sy den om? Er det snøring så det er lettere å tilpasse kroppen? Jeg har ikke sett kjolen, men er skeptisk til å kjøpe klær uten å prøve dem på først. Men så har jeg ikke modellkropp heller
Tullepia Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Ta en tur til en salong som fører merket og prøv kjolen på. Der kan du også få tips til hvilken type kjole som passer din kroppsfasong best. Om du vil bestille kjolen fra salong eller nettet blir opp til deg, men salongene kan i hvertfall hjelpe deg med gode råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå