Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #21 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg har forståelse for at du ikke liker det. Har en venninne med samme "problem." Men noen liker ikke nesa sin form, andre synes fingrene er for tykke, puppene er skjeve/ulik størrelse osv - Alle har noe på kroppen de ikke er fornøyd med. Brystvortene mine er 3.5 cm i diameter ( "sovende" tilstand , og har alltid vært fornøyd med de. ( Bruker str 70 c i bh ). Jeg er sikker på at du er ei flott jente, og ikke la dette her kverne i hodet. Men jeg har hørt om at det går an å tatuere med hudfarge på dette området, men at det er veldig smertefullt, kanskje naturlig nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 25. mai 2002 #22 Del Skrevet 25. mai 2002 Nå måtte jeg også frem med målebåndet 8 cm "brunt brystvorte-område" i diameter. Deilig! Jeg elsker puppene mine. De er perfekte- på meg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #23 Del Skrevet 25. mai 2002 Til deg med 70C og 3,5 cm. Hvor store er venninnen din sine aureoler, og hvordan har hun opplevd det? Har hun fått kommentarer eller er det bare hun som føler seg "ukonfortabel" med de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #24 Del Skrevet 25. mai 2002 Hei Vinga! 8 cm og D-cup eller A-cup?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #25 Del Skrevet 25. mai 2002 Hei! (det er meg med 70 c og 3,5 ) Hun har ikke målt (tror jeg), har iallfall ikke nevnt noe diameter mål for meg. Men hun har 75 b, og ja, de dekker en del av brystene. Hun har aldri fått noen negative kommentarer fra hverken jenter eller gutter, jeg tror ( har diskutert dette med henne )at dette bunner i at hun har sett for mange tilgjorte pupper som silikon, med sminke, og rett belysning, og for få normale pupper som alle har sine mangler - ta meg for eksempel; det ene brystet mitt er mindre enn det andre! Men jeg har sett verre, både med tanke på form og det ene med det andre, så jeg hever meg over det. Venninna mi er jo enig i at det er klart hun overfokuserer og gjør det verre enn det egentlih er, men jeg tar henne alltid seriøst for det er tross alt HENNES følelser, og det gjør en ikke narr av! Vet ikke om du ble noe klokere av dette...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #26 Del Skrevet 25. mai 2002 Til 70C med 3,5 igjen:) Hvor gammel er hun/du egentlig? Det er helt klart et problem det her. Som endel av de andre innleggene viser så er det jo ikke alle som syns det er like vanskelig. Hadde puppene mine vært mye større så hadde det jo sett litt mer normalt ut, men når de er så små som de er og det mørke området rundt brystvortene er så utrolig store som de er, så syns jeg ikke det er noe artig å vise de frem. Har kommet meg gjennom 12 år med skole og måttet vise de frem et utall antall ganger til klassevenninnene mine i dusjen. Hvert eneste år det har kommet nye jenter i klassen har jeg kvidd meg for å vise de frem. Har vel aldri fått noen negative komentarer, men en del lange blikk. Har sett ganske mange pupper gjennom årene, men har aldri sett noen som har hatt så store som meg på så små pupper. Det var verre før da jeg var yngre, men jeg sliter fremdeles nå etter passert 20 år. Regner med du har sett puppene til venninnen din, og helt objektivt sett, syns du de ser veldig rar ut? Hadde du følt det på samme måte som henne hvis det var dine pupper? Har du forståelse for at hun føler det litt vanskelig på en måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #27 Del Skrevet 25. mai 2002 Til 70C med 3,5 igjen:) Hvor gammel er hun/du egentlig? Det er helt klart et problem det her. Som endel av de andre innleggene viser så er det jo ikke alle som syns det er like vanskelig. Hadde puppene mine vært mye større så hadde det jo sett litt mer normalt ut, men når de er så små som de er og det mørke området rundt brystvortene er så utrolig store som de er, så syns jeg ikke det er noe artig å vise de frem. Har kommet meg gjennom 12 år med skole og måttet vise de frem et utall antall ganger til klassevenninnene mine i dusjen. Hvert eneste år det har kommet nye jenter i klassen har jeg kvidd meg for å vise de frem. Har vel aldri fått noen negative komentarer, men en del lange blikk. Har sett ganske mange pupper gjennom årene, men har aldri sett noen som har hatt så store som meg på så små pupper. Det var verre før da jeg var yngre, men jeg sliter fremdeles nå etter passert 20 år. Regner med du har sett puppene til venninnen din, og helt objektivt sett, syns du de ser veldig rar ut? Hadde du følt det på samme måte som henne hvis det var dine pupper? Har du forståelse for at hun føler det litt vanskelig på en måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 25. mai 2002 #28 Del Skrevet 25. mai 2002 Hei du som spurte om min bh cup B75 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #29 Del Skrevet 25. mai 2002 Hei igjen vinga! 8 cm og B cup.. Nesten rekord inne på siden her det!! Godt du er fornøyd med de iallefall. veldig bra.. Har du aldri fått noen kommentarer til de? 8 cm dekker en ganske stor del av puppen ja. Bruker du bikinioverdel som dekker alt, eller lar du noe av det stikke utenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 25. mai 2002 #30 Del Skrevet 25. mai 2002 Eh, jeg eier ingen bikini... Soler meg alltid toppløs (eller naken på Huk) Jeg synes det er pent med store mørke områder på puppene jeg. Veldig sexy 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #31 Del Skrevet 25. mai 2002 Og du har aldri vært redd for kommentarer eller lange blikk? Har du lange stive brystvorter og, eller er de stort sett helt slett.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 25. mai 2002 #32 Del Skrevet 25. mai 2002 Kommentarer, nei?? Heh Sambo storkoser seg med de, og det gjør jeg også Har fått respons på stranda, med et par "honnører", men om det var puppene mine det anes ikke Det var da fælt til spørsmål?... Brystknoppene er forresten som små "knopper", halvstive, vanligvis. (Jeg hater ordet BRYSTVORTE, det er stygt.) _________________ ~Vinga~1212[ Dette Innlegg er endret av: Vinga den 2002-05-25 21:38 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #33 Del Skrevet 25. mai 2002 70 C, 3,5 CM her igjen! Om jeg har forståelse for at venninna mi synes det er et problem? Jeg trodde det kom frem i sist innlegg fra meg, at selvfølgelig tar jeg henne seriøst, og forstår at hun synes det er alvorlig.Jeg er 24, og det er venninna mi også. Du spør om jeg hadde syntes at puppene hennes var pene/stygge dersom de var mine,vel nå er jeg veldig glad i MINE pupper da, for de passer til min kropp, og hennes pupper på min kropp hadde ikke sett pent ut tror jeg, for de passer ikke inn. Men på henne og hennes kropp sitter de fint.- helt ærlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 25. mai 2002 #34 Del Skrevet 25. mai 2002 Klarte ikke dy meg jeg heller!!! Jeg har 5 cm og størrelse 75b. Til anonym som startet tråden: Tror ikke dine er noe enormt store i forhold til andre jenter! Slapp av og vær komfertabel med brystene dine du! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #35 Del Skrevet 25. mai 2002 7 cm og c-cup. eneste kommentar jeg noen gang har fått, er at det er sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #36 Del Skrevet 25. mai 2002 Unnskyld for alle spørsmål Vinga! Ble bare et lite øyeblikk redd for at du køddet.Jeg er en av de som føler dette er et problem (selv om ikke alle føler det sånn) Var litt redd for at du spøkte en stund. Du virker så utrolig frigjort på en måte. Men jeg tror deg nå. Unnskyld!!Har all respekt for at du ikke er redd for å vise de frem. Skulle virkelig ønske jeg var sånn og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 26. mai 2002 #37 Del Skrevet 26. mai 2002 Hehe, litt merkelig trend dette, men jeg har 3cm og 75b. Er godt fornøyd med det jeg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #38 Del Skrevet 26. mai 2002 Hva med motsatte problem? Mine aureoler (eller hva de nå heter) er 2cm i diameter, og brystvortene er fortsatt like store som da jeg var 12! *gremmes* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #39 Del Skrevet 26. mai 2002 Kjære anonym + Ivanka. Først og fremst er jeg kanskje litt sent ute med dette innlegget.......men jeg skjønner godt hva anonym mener, jeg har også alltid hatt komplekser for aureola (visste ikke at det het det, lærte noe nytt i dag og) synes de har vært i største laget. Det går faktisk ann og operer dette, ganske enkelt også tror jeg. De skjærer av aureola og gjør den mindre, så syr de den på igjen, har sett det på en venninne som forminsket brystene. Du får et arr rundt, men det blir ganske fint, for man er jo litt ujevn i kantene uansett. Lykke til uansett hva som skjer Hilsen fra Tab. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 26. mai 2002 #40 Del Skrevet 26. mai 2002 grøss og gru. ingen får skjære i mine pupper, så mye er sikkert. skjønner fortsatt ikke at det er et problem at vi ikke er skapt identiske alle sammen, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå