Gå til innhold

Hjelp! store brystvorter...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei alle sammen. Har store komplekser for brystvortene mine. Har ikke verdens største pupper(B cup) men sikkert verdens største brystvorter. De har en diameter på over 7 cm, så de dekker jo nesten hele puppen. Er 19 år gammel nå og har slitt med dette i flere år. Jeg syns det er ekkelt å vise meg frem for klasse venninene mine i dusjen og er redd for å få ny kjæreste. Vet jo ikke hva han kommer til si. Er det noen andre som har slitt med det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du mener det mørke området rundt brystvorten, ikke sant? tror det heter aureole eller noe sånt. vel, jeg har digre aureoler, og det er da ikke noe problem! aldri noen som har reagert på det, og jeg har møtt mange menn som sier de synes det er finest jo større de er, så slutt å bekymre deg. uansett ikke noe å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var litt av et problem. Nei, du kan virkelig slappe av, og til med være veldig glad. Jeg kan bare berolige deg med at menn, så vidt jeg vet generelt, og i alle fall så vidt jeg husker fra våre kameratsamtaler, så er det bare, og bare sexy med det store brune feltet rundt brystvortene dine. For det er vel det du snakker om. Store brystvorter tror jeg bestemt tyder på "potens" hos jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei du!

Jeg har også et ganske stort område rundt brystvorten! Er ikke så veldig stolt av det, men passer på at brystvortene alltid er stive når jeg skal "vise de fram" for da ser de ikke så ille ut.

Har fått høre at jeg har veldig fine pupper, og det er jo betryggende da. (Jeg har veldig små pupper foressten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Godt å få noen positive tilbakemeldinger, men vil sette stor pris på mange flere. Både positive og negative erfaringer. Så vær så snill og send svar alle dere jenter som har noen erfaringer med dette. Føler meg fremdeles unormal. Skulle så gjerne ønske jeg kunne bruke en litt mindre bikini overdel. Nå går det mot sommer igjen og for å dekke til de store aureolaene må jeg bruke BH som dekker det meste av puppene. over 7 cm i diameter er en veldig stor del av de "små" puppene mine så det er ikke så lett. Har ett spørsmål til deg Ivanka. Hvor store er dine "enorme" aureola? Viss du har store pupper så vises det jo ikke så lett. Mine pupper er som sagt ikke så veldig store og da ser det så rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har også forholdsvis store...men den eneste som har reagert på dette var oldemor til barnet mitt så som dette da jeg ammet...hun ble helt forskrekket...(men det gikk fint an å amme for det icon_smile.gif)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Store brystvorter::D gjør da ingenting!

du; Kåt voksen mann: Skift nick! Du høres ut som den "griskaill`n" uansett om dine intensjoner antageligvis er hvit som sne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke at jenter blir mer kåte av å ha store brystvorter...! icon_lol.gif

I så tilfellet er jeg unntaket som bekrefter regelen... icon_wink.gif

Amarone1212[ Dette Innlegg er endret av: Amarone den 2002-05-10 16:46 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er det virkelig noe samtaleemne blant menn, det feltet rundt brystvorten?

ER det samtaleemne til jenter?Har gått glipp av mye tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Setter pris på at mange sier store aureolaer er fint, men mine er ikke bare store, de er enorme. Sier det igjen, over 7cm i diameter... Er det noen blandt dere som har så store? Er det det? Det ville vært beroligende for meg å vite at jeg ikke er den eneste. Som jeg sa så skulle jeg så gjerne ønske jeg hadde sluppet å dekke over hele puppene med BHen, men det er så flaut å vise de "sorte" området frem at jeg nesten må bruke bestemor størrelse. Huff.. Dere som evt. har så store, hvordan gjør dere det med bikinien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He, he, unnskyld at jeg ler (ikke vondt ment!) jeg skjønner at dette er alvor for deg. Jeg ler fordi du fikk meg til å ta frem målbåndet mitt.... Mine er 5 cm. i diameter, og jeg har C85 i størrelse. Har aldri tenkt på at mine er store. Kunne godt vært større uten å skade.... Vær stolt av puppene dine, og det er mange bikinier som er flotte selv om de ikke er minimale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho ho, dette trodde jeg aldri jeg skulle gjøre, men det lå en linjal ved siden av meg.

joda, 7 cm i diameter her også, bh-størrelse 75b/c.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Over 7 cm og b cup?? Jeg som trodde mine 5,5 cm på 80b var gigantisk. Skjønner at det kanskje kan vere litt problematisk å dekke de med en liten søt bh men ikke bli flau over de! Sikkert mange som tenner på å se de stikke litt utenfor og. Prøv det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hæ? pleier å bruke helt vanlige bikinitopper i b-cup eller størrelse 38, og det går helt bra...

de flest bikinitopper dekker da en sirkel med diameter på 7 cm og vel så det? bruker små trekantbikinier eller med bøyle - aldri prøvd noen bikinitopp der aureolene mine stakk utenfor.

dette er ikke et problem sånn jeg ser det.

vi får være glad så lenge vi har små bekymringer i stedet for store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Virker ganske utdødd denne diskusjonen, men jeg kunne ikke dy meg likevel. Har sinnsykt store aureoler selv og det gjør meg ingenting. Folk får bare mene det de vil om de. Har fått mange kommentarer og blikk. Har absolutt ingen problemer med å vise meg toppløs, hverken her hjemme eller i syden. Mine aureoler er 8,5 cm i diameter på b-cup..Så de som trodde 7 cm var stort må tro om igjen. Og nei, det er ikke lett å skjule de med en liten bikinioverdel, men det gjør da ingenting. Bare sexy at de stikker litt utenfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Virker ganske utdødd denne diskusjonen, men jeg kunne ikke dy meg likevel. Har sinnsykt store aureoler selv og det gjør meg ingenting. Folk får bare mene det de vil om de. Har fått mange kommentarer og blikk. Har absolutt ingen problemer med å vise meg toppløs, hverken her hjemme eller i syden. Mine aureoler er 8,5 cm i diameter på b-cup..Så de som trodde 7 cm var stort må tro om igjen. Og nei, det er ikke lett å skjule de med en liten bikinioverdel, men det gjør da ingenting. Bare sexy at de stikker litt utenfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...