Gjest Mynona83 Skrevet 12. mars 2011 #1 Del Skrevet 12. mars 2011 Har sett en del videosnutter i dag og i går fra jordskjelvet i Japan. (http://www.dagbladet.no/2011/03/12/nyheter/japan/utenriks/jordskjelv/tsunami/15786690/) Det ser forferdelig skummelt ut, og jeg er glad for at jeg aldri har opplevd noe lignende, men jeg lurer på hvor lenge det varer. Regner med at det er veldig forskjellig, men jeg aner virkelig ikke hva som er "vanlig". Er det snakk om 3-4 minutter med heftig risting eller er det 30 min? Eller mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 12. mars 2011 #2 Del Skrevet 12. mars 2011 Rapportane frå Japan varierer frå 3 til 7 minutt. Altså relativt kortvarig, men det kan sjølvsagt gjere stor skade likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 13. mars 2011 #3 Del Skrevet 13. mars 2011 Hmmm.. takk for svar. Jeg tenker de 3 minuttene føles utrolig lange når man er midt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå