Leanne Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Hei! For noen år siden var vi på pirita top spa utenfor Tallin, her fikk vi booket hotellrom med behandlinger hver dag i de 10 dagene vi var der. Første dagen var vi til undersøkelse hos lege, og fikk anbefalt ulike øvelser å gjøre i treningssalen og fikk også avtalt hvilke type behandlinger vi trengte og booket disse. Nå kan vi tenke oss å reise tilbake til Tallin, men vil jo gjerne prøve et annet hotell denne gangen. Vi ønsker oss et lignende hotell med bassenger, spa avdeling hvor man kan få behandlinger.. Skal forøvrig ha med oss 2 barn, så om det er lekerom er det supert Kan tenke oss å bo litt sentralt, slik at det er mulig å gå tilbake til hotellet for en liten hvil når barna blir slitne.. Noen som har noen gode tips til meg??
MsLeela Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Jeg har akkurat vært i Tallinn på et spa-hotell og er veldig fornøyd. Men hotelett ligger ikke i sentrum og enda lenger bort enn Pirita. Men sjekk ut viimsispa hotell (viimsispa.ee), sånn i tilfelle det skulle falle i smak. De har akkurat oppgradert basengområdet sitt og har oppholdsrom til barna.
Vibi Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Sjekk sport og helsefeire as, jeg bestilte ferdig opplegg med dem hos Pirita for noen år siden, mener de har flere ferdige pakker ved andre hoteller (og mer sentrumsnære) i Tallin også, samt i andre land..
zuperduper Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Hva med dette hotellet? http://www.kalevspa.ee/?lang=en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå