linky Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Dere som har vært i Legoland, er det noe for en 3 åring?
Gjest imli Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Eg vil seie nei, altså. Eg har jo ein unge som er nesten akkurat like gamal som din, og har og vurdert Legoland. Eg var der sjølv som 9-10 åring, og veldig mykje av det som er å gjere der er for eldre ungar (rundt skulealder og oppover). Det meste av det ein 3-åring får oppleve i Legoland, er ting som han/ho kan oppleve veldig mange andre plassar. Eg ser i alle fall ikkje noko poeng i å dra med ein 3-åring dit. Men det er klart, det kan jo ha forandra seg dei siste 15 åra Sjekk ut nettsider?
Tears.of.the.Sun Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Jeg var der også i 10-12 års alderen og likte det kjempegodt. Vi hadde også med oss en unge på 4 år og han syns at det var stor stas. Det kommer litt an på tror jeg.
linky Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2011 Takk for svar. Har sjekket ut nettsiden deres og det virker som om det er for litt større unger ja. Vi skal en god del andre ting også i sommer (fornøyelsesparker) i tillegg til Danmarks tur, så tror vi dropper planen om Legoland foreløpig. Men må garantert oppleves en gang, ser jo kjempekjekt ut, bare ungene kan bli litt større:)
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 Vår gutt stortrivdes der da han nettopp hadde fylt 3. Gitt at man er over 90cm er det veldig mange aktiviteter for de minste, enten ting man kan gjøre med foreldrene eller alene. (Vi var der en hel dag, og rakk ikke mer enn et stopp på hvert sted) I tillegg slipper dere de aller største køene som var til fornøyelsene for de største barna.
Kosejenta Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Vi var der i fjor, men barn på da 6 1/2 og 5år, og det var faktisk en del ting yngste ikke fikk være med på fordi h*n var for kort...Tror å en del av attraksjonene vil å virke litt skumle for en på 3. Er jo litt for de aller minste, men jeg personlig ville ha ventet et år eller to...
Leanne Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 vi var der med en 4åring og en 2åring. Da var de i den alderen at de kunne gjøre mye sammen med foreldrene. Kjørte legobåt på vannet, var i et sånt pariserhjul sammen, kjørte flere forskjellige togbaner sammen.. (var mer, men husker ikke helt) De var også veldig glad i lekeplassen, og å få sykle på helt vanlige 3hjuls sykler Jeg er en sånn person som liker å reise til samme sted flere ganger, nå har vi vært der en gang mens barna var små og reiser sikkert tilbake når barna blir enda litt større, f.eks 6 og 8 år. Har man bare tenkt å reise en gang, ville jeg ventet til barna var litt større.
Leanne Skrevet 13. mars 2011 #8 Skrevet 13. mars 2011 (endret) dobbelost Endret 13. mars 2011 av Leanne
Serene Skrevet 13. mars 2011 #10 Skrevet 13. mars 2011 De har jo en småbarnsavdeling som er helt kurant helt ned til 2 år. Duploland og diverse tog. De små blir også å elske legoutstillingene. Vi skal dit til sommern med vår snart 3-åring, men vi har altså også større barn (7 og 9), så vi får nok dele oss litt opp. Tips: Ta med kjølebag med masse vannflasker hvis dere skal på en varm sommerdag. Det er kø overalt, også får å kjøpe vann, og det blir å gå noen liter vann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå