Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha fest for jobben, og de er skikkelig kule folk som jeg ønsker å imponere. trenger tips til kul musikk utenom listepopen.

Har funnet lindstrøm, roisin murphy, salem, nils bech, lykke li, air. kom med tips! Lounge og party!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skal ha fest for jobben, og de er skikkelig kule folk som jeg ønsker å imponere. trenger tips til kul musikk utenom listepopen.

Har funnet lindstrøm, roisin murphy, salem, nils bech, lykke li, air. kom med tips! Lounge og party!

Junip, chinese man, neon indian, xploding plastix, arctic monkeys, massive attack, zero 7, ariel pink's haunted graffiti, bob marley, 9 lazy 9, barrington levy, angus & julia stone, bonobo, koushik, røyksopp, tame impala, menahan street band, love, nearly god, tricky, ola kvernberg, yeasayer, nick drake, the smiths, the new wine, beach house. de jeg kom på i farten! si i fra om du vil ha tips til sanger også :)

Endret av Funkyraw
Skrevet (endret)

Hmmm, tenker som så; har du ikke litt feil fokus nå? Hva med å faktisk gi faen i hva de såkalte hipsterene liker, og gå for den musikken du personlig setter pris på? Jeg vet, et absolutt sinnsykt forslag. Og sikkert totalt uoverkommelig for deg. Du står faktisk foran et dilemma av dimensjoner her, er jo så inderlig sørgelig å måtte erfare at en ikke er hip og trendy. Som alle vet, idealet over alle ideal.

Endret av Maldoror
Gjest Hard Ride
Skrevet

Enig med Maldoror, jeg tror heller ikke hipster-idealet er mye å strekke seg etter.

Skrevet

Jeg tror ikke man skal legge så mye i det at denne personen bare ville ha litt musikktips til typer som liker annen musikk enn den som spilles på the voice og P4. Hvis man skal ha fest, så vil man jo at de man inviterer skal være så komfortabel som mulig. Uansett så synes jeg det bare er positivt at denne personen vil utforske en så fantastisk verden som musikkverden. Men enig, det å være hipster er vel ikke noe positivt, men man kan jo være seg selv og fortsatt bli inspirert til å utforske noe nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...