Gjest Lussipus Skrevet 29. oktober 2003 #1 Skrevet 29. oktober 2003 Har den siste mnd sugd til meg mest mulig informasjon angående diverse nettsteder....men linken til evitabrud.no virker ikke! Er det jeg som har tastet galt, eller er siden ned? Noen som vet hva som skjer?? :o
Cajsa Skrevet 29. oktober 2003 #2 Skrevet 29. oktober 2003 Prøvde nå, jeg også... Og den virket ikke Hmm...
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2003 #4 Skrevet 29. oktober 2003 Hun som har drevet Evitabrud har solgt ut alt hun har på QXL. Tror det ligger litt der ennå. Hun "heter" Tera00, så det er bare å se etter hennes auksjoner. Vet at hun selger brudekjoler uten minstepris nå....
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #5 Skrevet 29. oktober 2003 Betyr det at hun har sluttet det da? ....."opphørssalg", liksom? :o
Gjest Lussipus Skrevet 29. oktober 2003 #6 Skrevet 29. oktober 2003 ...(ops! Glemte å skrive navnet mitt i innlegget over)
Siam Skrevet 30. oktober 2003 #9 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg fikk henne hvor hun sier hun oppdaterer sidene. Det kommer en ny nettbutikk i januar, men vi kan fremdeles bestille derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå