AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Heisann! Lurer på hvordan det er hos andre, hvis dere har sex og han skal slikke deg - hvor lenge (i tid/minutter) holder han faktisk på og stønner du hele veien for å oppmuntre han eller kun når det er ekstra godt? Jeg får ikke så mye ut av slikking og stønner som en gal bare for at han ikke skal føle seg dum, så er det hele over på noen minutter og jeg får pikk i stedet.. Men han tror jo såklart at jeg elsker når han slikker meg, men han kan det jo ikke særlig godt.. Og hvor lenge pleier du å suge partnern til normalt? 1 minutt eller 2 eller holder du på i 10-15 min? (Ja i bursdaggave får han en "heldags" men jeg mener sånn til det vanlige når dere har sex?)
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Han kan holde på rundt 20 minutter dersom han føler at begge har utnytte av det. Men gj.snt ca 10 min? og jeg suger han ca 5-10, blir utrolig sliten i kjeven.
sunnyside Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Han holder på til det går for meg. Hvor lang tid det tar varierer veldig. Alt fra 5 til 10 minutter. Stønninga mi er ikke helt kontrollert, så lager stort sett noen lyder hele tiden, men er rolig også, da tror jeg jeg puster tyngre.
Gjest Consensio Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Holder på til det enten er en naturlig stopp for det (utløsning), eller til vi ikke orker mer eller vil bytte stilling. Jeg sitter aldri med stoppeklokke og tar tiden. 1
Gjest Stephanie, Oslo Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 Heisann! Lurer på hvordan det er hos andre, hvis dere har sex og han skal slikke deg - hvor lenge (i tid/minutter) holder han faktisk på? Er veldig glad for at jeg ikke blir "slikket" i underlivet (herregud, som en annen katt da?), for meg gir det null (0) glede!! Om en mann forsøker på det, styrer jeg ham bort, det er fullstendig bortkastet tid! Har ikke tid eller lyst til å ligge der med en tunge som jo bare er en tunge..da er det mye bedre med en større og stenhard penis, eller en kraftig vibrator, ellers har det ingen hensikt!¨
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #6 Skrevet 12. mars 2011 Heisann! Lurer på hvordan det er hos andre, hvis dere har sex og han skal slikke deg - hvor lenge (i tid/minutter) holder han faktisk på og stønner du hele veien for å oppmuntre han eller kun når det er ekstra godt? Jeg får ikke så mye ut av slikking og stønner som en gal bare for at han ikke skal føle seg dum, så er det hele over på noen minutter og jeg får pikk i stedet.. Men han tror jo såklart at jeg elsker når han slikker meg, men han kan det jo ikke særlig godt.. Og hvor lenge pleier du å suge partnern til normalt? 1 minutt eller 2 eller holder du på i 10-15 min? (Ja i bursdaggave får han en "heldags" men jeg mener sånn til det vanlige når dere har sex?) Hvorfor er du ikke ærlig med han, og sier at du ikke får noe ut av slikking? Kommunikasjon er kjempeviktig for et godt sexliv. Jeg tar aldri tiden når vi har sex, enten det dreier seg om oralsex eller samleie. Jeg elsker når han slikker meg, og som regel holder han på til jeg kommer. Jeg suger han som regel hver eneste gang vi har sex, elsker det. 1
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2011 #7 Skrevet 12. mars 2011 Heisann! Lurer på hvordan det er hos andre, hvis dere har sex og han skal slikke deg - hvor lenge (i tid/minutter) holder han faktisk på og stønner du hele veien for å oppmuntre han eller kun når det er ekstra godt? Jeg får ikke så mye ut av slikking og stønner som en gal bare for at han ikke skal føle seg dum, så er det hele over på noen minutter og jeg får pikk i stedet.. Men han tror jo såklart at jeg elsker når han slikker meg, men han kan det jo ikke særlig godt.. Og hvor lenge pleier du å suge partnern til normalt? 1 minutt eller 2 eller holder du på i 10-15 min? (Ja i bursdaggave får han en "heldags" men jeg mener sånn til det vanlige når dere har sex?) Kjøp boken he comes next om oralsex på menn til deg selv og boken she comes first om oralsex på kvinner til ham. Da vil han føle at det er et felles prosjekt siden dere begge lærer noe nytt og ikke en kritikk av ham.
Koe Skrevet 12. mars 2011 #8 Skrevet 12. mars 2011 Jeg får ikke så mye ut av slikking og stønner som en gal bare for at han ikke skal føle seg dum, så er det hele over på noen minutter og jeg får pikk i stedet.. Men han tror jo såklart at jeg elsker når han slikker meg, men han kan det jo ikke særlig godt.. Som du sjøl sier: når du "faker" tror han at du elsker det. Hvorfor gjør du det da? Du har jo åpenbart en snill mann som vil at du skal ha det bra, så jeg er sikker på at du bør kunne ta dette opp med godt resultat. God sex er like mye ditt ansvar, så hopp i det, jo før jo heller. Jeg ville oppfattet det som veldig sårende å bli ført bak lyset på denne måten. Er det ikke egentlig flauere å stønne falskt, enn å ta motet til seg og forklare ham hva han skal gjøre? Med litt veiledning kan du få en snill mann som OGSÅ er god til å slikke. Jeg pleier ikke å ta tiden (er opptatt med å ha det godt), det kan ta ti minutter eller en time, avhengig av dagsform og anledning. Vi har diskutert hva som funker best for oss, men vi følger fortsatt ingen fast oppskrift. Meget fornøyd med det.
Gjest HunterLady Skrevet 12. mars 2011 #9 Skrevet 12. mars 2011 Han slikker meg sjeldent, men når han gjør det så holder han på til jeg kommer. Det kan ta alt fra 10 minutter til 1 time Jeg suger han som oftest i 10-30 minutter. Flink å suge, så av og til tar det bare 5 minutter før spruten står i kjeften!
FantasDick Skrevet 12. mars 2011 #10 Skrevet 12. mars 2011 Han slikker til jeg kommer (5 min?) og så til jeg kommer et par ganger til (2-3 min?). Jeg "konsentrerer" meg om å komme, så jeg er ganske stille fram til jeg kjenner orgasmen komme, men det vet han. Vi gir/mottar ikke oralsex hver gang vi har sex, så det varierer litt om jeg suger eller ikke - men jeg suger, ja. Om jeg skal gi en BJ hvor han kommer holder jeg på til det går for han (10-15 max?), om jeg suger som forspill/innimellom suger jeg kanskje noen minutter. Vanskelig å svare på tidsbruk! Om du ikke liker å bli slikket, så si det til han!
Dyreelskern Skrevet 12. mars 2011 #11 Skrevet 12. mars 2011 Hun slikker meg til jeg kommer Noen ganger tar det 5 minutter, noen ganger 20.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå