Gå til innhold

Hvordan oppdaget du klitten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor gammel var du når du oppdaget klitten? Og hvordan fant du ut av det? Det er ikke akkurat noen som sier til deg hvordan du skal få din første orgasme heller. :skravle:

Personlig leste jeg Stian Barsnes Simonsen sin bok "How To Be Ungdom" hvor det var en fin forklaring om hva den var til og hvor man fant den. Jeg tror jeg var 14 år så det var ganske sent, men venninnen fant ikke ut av det før hun var mye eldre.

Hun så en dildo med klitoris vibrator i et blad og lurte på hva den var til. Og da jeg sa til henne at det var en klitoris vibrator visste hun ikke var det var for noe. Vi var da 16 år gamle.

Videoannonse
Annonse
Gjest Heloise
Skrevet

Har egentlig alltid visst hvor den var. Men fikk ikke orgasme før jeg var 18, det var rett og slett umulig, den var bare vond.

Jeg vet ikke hva som "feiler" meg men jeg har alltid visst om "alt" uten at noen har lært meg det. Jeg var den som måtte rette på læreren i sexundervisningen på skolen. Jeg ble (og blir enda) sjokkert over hvor lite mange vet om kroppen, for for meg var det så natulig alt sammen. Føler meg nesten litt rar :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel var du når du oppdaget klitten? Og hvordan fant du ut av det? Det er ikke akkurat noen som sier til deg hvordan du skal få din første orgasme heller. :skravle:

Personlig leste jeg Stian Barsnes Simonsen sin bok "How To Be Ungdom" hvor det var en fin forklaring om hva den var til og hvor man fant den. Jeg tror jeg var 14 år så det var ganske sent, men venninnen fant ikke ut av det før hun var mye eldre.

Hun så en dildo med klitoris vibrator i et blad og lurte på hva den var til. Og da jeg sa til henne at det var en klitoris vibrator visste hun ikke var det var for noe. Vi var da 16 år gamle.

Rundt 4 - 5 års alder . Kilte så deilig der så måtte ta på meg selv der ...og det var deilig : ) he he Til min mors store fortvilelse kanskje . Gjetter hun syns det var flaut når jeg begynte å ta på meg der . Gjerne med folk tilstede , da jeg ikke skjønte at man ikke skulle gjøre det på høylys dag midt i stua foran andre ...Forstod det etterhvert - som storesøster og mamma flirte av meg en gang : ) Ble flau - og skjønte at jeg nok gjorde noe jeg ikke burde gjøre så de så det i hvertfall ...he he

Skrevet

Jeg leste jentablader som topp og vi og gutta. Der var det flere leserinnlegg hvor Klitoris stadig kom opp som tema. Jeg fortod at det var noe seksuelt, men knapt nok noe ut over det. Så etter ha lur lenge alene og med venner, så spute jeg mamma. Rett og slett..hehe.. Mamma sa det var en knopp øvert i tissen. Tror jeg var 12 år

• Liker 2
Gjest stillness
Skrevet (endret)

Jeg husker egentlig ikke når jeg oppdaget den,men jeg var litt tidligere ute.Tror jeg var rundt 11-12 år når jeg fikk min første orgasme på egenhånd.

Husker jeg leste mye i jenteblader på den tiden og da Starlet(ja?) som fantes når jeg var yngre.Da var det spesielt der leserene kunne sende inn spørsmål som var mest interessant :)Så der lærte jeg jo litt om kropp.

Lærte ihvertfall ingenting jeg ikke visste i den flaue seksualundervisningen på skolen :)

Endret av stillness
AnonymBruker
Skrevet

På jentedo i tredjeklasse. Shhhh. :lur:

Skrevet

Var vel en 10 år tror jeg, for husker jeg fant ut av det kanskje året før jeg fikk mensen første gang.

Skrevet

Var 13 eller 14, var ei i klassen som dreiv og fortalte om det, og jeg måtte jo selvfølgelig prøve :gjeiper:

Tror kanskje at jeg dreiv og koste med meg selv når jeg var yngre også da, har ihvertfall noen hjemmevideoer der jeg har hånda trygt plassert et visst sted :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg faktisk oppdaget klitten er jeg usikker på. Kanskje sånn 13-14 år gammel. Orgasme hadde jeg fått i mange år før det.

Skrevet

Før eg byrja skulen i alle fall. Har fått orgasmer på eiga hand så lengje eg kan hugse. Men skjønte ikkje at det var onanering før me lærte om det i naturfagen på skulen (rundt 9-10 år).

Skrevet

Når jeg faktisk oppdaget klitten er jeg usikker på. Kanskje sånn 13-14 år gammel. Orgasme hadde jeg fått i mange år før det.

Korleis greide du å få orgasmer som barn utan å involvere klitoris? :klo:

Skrevet

Jeg var utrolig sjener i begynnelsen. Turte så vidt å ta på meg selv. Det var liksom noe man ikke skulle gjøre. :fnise:

Jeg tror jeg leita meg frem med en q-tips for å finne fram til cirka hvor klitten var fordi jeg var redd for å røre meg selv der nede.

AnonymBruker
Skrevet

pappa "viste meg" første gang han gikk for langt...

Skrevet

jeg merket at dusjhodet var sinnsykt bra å bruke nedentil når jeg var ca 7-8 år gammel. etterhvert skrudde jeg av dusjhode for å få sterke stråler og fikk mange orgasmer etterhverandre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...