AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Vi har kjæledyr som bor i bur i stua. Det søles mye høy og annet ut av buret hele tida, så vi må koste eller støvsuge rundt buret minst to ganger hver dag, helst mer. Vi må se på om vi finner en løsning i forhold til å hindre at så mye ramler ut, men det vil ta litt tid. Enn så lenge trenger vi en enklere måte å få ryddet opp i dette. Det er datteren på 12 som har ansvaret for dyrene i det daglige, så det er hun som tar mesteparten av kosting og støvsuging. Men hun sliter litt med å bruke kosten (får liksom ikke helt samlet opp alt, og kommer ikke til helt inne ved veggen bak buret), og støvsugeren er litt kronglete å dra ut med lang ledning og rør flere ganger om dagen. Ikke har vi noe lyst til å ha støvsugeren stående i stua på fast basis heller. Finnes det noen enklere løsninger? Sånne små håndholdte støvsugere vil neppe være kraftige nok, og i tillegg så må de vel tømmes "hele tida". Noen som har tips til enklere løsninger?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Min lenke Denne har jeg. Kjempefornøyd. Enkel å tømme og rengjøre (og det må ikke gjøres så ofte), den har "teppebanker" som jeg kaller det, en sånn rulle i innsugingen som gjør teppe skikkelig rent, og lyset frampå helt nede er helt genialt for du ser faktisk mye mer enn uten det lyset. Jeg elsker støvsugeren min;) 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Hva med å lære datter å støvsuge ordentlig? Hun er 12 år og en vanlig støvsuger skulle ikke være et problem.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Hva med å lære datter å støvsuge ordentlig? Hun er 12 år og en vanlig støvsuger skulle ikke være et problem. ts skriver jo at jenta kan støvsuge, men at det er mye styr å trekke fram en tradisjonell støvsuger et par ganger om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå