Gjest Jannike Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 lyst til å utforske meg selv uten min mann som ikke er opptatt av sex Er det feil?
Gjest Jannike Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 lyst til å utforske egen seksualitet med par uten min mann. Er det feil?han er IKKE intetessert i sex enda vi begge er under 40 år. 3 år siden sist..
Gjest gjest_par Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 hei. kjenner meg godt igjen her, men her er motsatt, altså kvinnen som ikke vil mer, til tross for alt av tiltak, terapi ++ vi har det fint med alt untatt seks og det er bestandig en stress og humør faktor. har derfor lurt på om det kan være løsningen, jeg og, men har enda ikke tatt initiativ til å finne ut hvordan man skulle angripe det, ev hvor man kan finne likesinnede. noen som har noen tips der?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 lyst til å utforske egen seksualitet med par uten min mann. Er det feil?han er IKKE intetessert i sex enda vi begge er under 40 år. 3 år siden sist.. Hvis du mener mann som i ektemann, så er det feil, ja. Da har du lovet ham troskap.
womenwomen Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 lyst til å utforske egen seksualitet med par uten min mann. Er det feil?han er IKKE intetessert i sex enda vi begge er under 40 år. 3 år siden sist.. Er han ikke interesert i sex selv - hvorfor skulle han nekte deg å ha sex da ? Begriper det ikke . Han har ikke rett til å tvinge deg å leve i sølibat . Om du har sex med andre - er dt kunn på din egen risiko helsemessig . Du kan jo ikke smitte han med SOS når dere aldri har sex likevell . Praktiserer du sikker sex - skulle det vell gå bra . Og du bør være en person som er sterk nok til å sette grenser klart og tydelig for hva du vil være med på eller ikke . Er nok lett å bli manipulert til å gjøre mye rart om man er enslig og oppsøker par .... Har du tenkt på det ? Er du sterk nok til å sette grenser ovenfor et par som opptrer sammen , som kanskje har sine spesielle ønsker ang . deg ....?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå