Polymorph Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 (endret) Hei! Jeg har brukt EM siden jul nå, og er ganske fornøyd med det. Eneste problemet er at jeg sliter litt med å finne en farge som passer meg! Har ganske lys hud, blondt hår og grønne øyne. Kan av og til være litt rød i kinnene. Har brukt fair og ivory, men de blir for lyse. Har også brukt light, men den er for gul! Prøvd å blande de, men føler jeg blir seende altfor "sminket" ut. Fikk en liten prøvekrukke med fargen linen, og den matchet hudfargen min ganske bra, men er liiiitt for lys, så jeg lurer på om noen vet om en farge som er nesten lik, bare bittelitt mørkere? Har brukt intensiv og matte formula til nå, men blir veldig blank på nesen... (bare på nesen), lurer på om det ikke blir sånn av original glo eller semi-matte? Har lyst til å kjøpe original glo fordi jeg blir litt tørr i huden om vinteren, men lurer på om det er kjempedårlig dekkevne (selvom det står "medium to full coverage" på hjemmesiden)? Håper noen kan hjelpe meg :-D Edit. skrivefeil Endret 12. mars 2011 av Hela
Jade Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Har du prøvd å sende mail til EM? De svarer på slikt Ellers så synes jeg du skal teste ut prøvene du har en gang til. Sjekk ut denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=DZgpIwLr26w Original Glo er vel den som er minst matt? Så hvis du blir blank på nesen, ville jeg ikke brukt den. Jeg ville prøvd å få bukt med tørrheten med en god dagkrem istedet. Intensive har vel den beste dekkevnen, tror jeg. Har du bestilt de gratisprøvene? Der er de vel sortert etter "lys-het"?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Everyday minerals har try me free nå, hvor du får 5 små prøvebokser gratis! Må bare betale 40 kr. i frakt eller noe. Rabatten blir trukket fra når du sjekker ut. http://www.everydayminerals.com/store/try-me-free.html Hvis du har testa ivory og fair og det var for lyst kan du jo prøve light-prøvene. Ser ut som noe der er hakket mørkere. Bruker selv Semi matte base og syns den er veldig lett, men samtidig dekker bra og blir verken tørr eller glinsende. Veksler mellom sunkissed fair og sandy fair. Begge er litt mer mot rød/rosa enn gul/hvit, som passer min hud bra. Men de er ganske lyse, ja.
Polymorph Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2011 Takker for svar :D Har bestilt 2 gratis kits altså, men ikke funnet fargen. Bestilte ivory kit og light. I light kitet ble alt for... gult! Og i ivory for lyst. Har dreves searching rundt på nettet en god stund, men syns det er litt vanskelig å greie å se hvordan fargene blir på videoer og bilder. Er også litt vanskelig å lese om det, ettersom at alle har forskjellig hudfarge, undertone osv. Dette er ikke lett! Har sendt en mail til EM nå, takk for tipset!! Setter pris på flere innspill hvis noen har prøvd mange farger selv (av de lyse)
Honesty Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Hva med Fairly Light eller Fairly Light Neutral? Jeg bruker en utgått farge som heter Perfect (Buff), og den er en blanding av halvparten av hver av disse. I ettertid har jeg kjøpt og blandet selv.
Polymorph Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2011 Huff, hadde håpet på å slippe å bestille enda en prøvepakke! Men det er jo bedre enn å bestille feil farge i full size (igjen ) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå