Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg planlegger å reise til varmere strøk etter eksamen denne våren. Det blir en restplass hvis ikke en annen (og mer interessant plan) går i orden, og jeg ser det er mange reiser til Alanya i Tyrkia for tiden. Hvis noen har erfaringer med reisemålet blir jeg glad for å høre dem. Jeg er ikke interessert i en festeferie, alt jeg trenger er litt sol og muligheten til å slappe av og spise god mat. Tar gjerne imot tips om fine hoteller også. Ser det er mange med all inclusive på tilbud nå, og det frister jo veldig :)

Håper de som har vært der tar seg tid til å skrive noen ord. Alt er av interesse å høre, både positivt og negativt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har feriert 2 ganger i Tyrkia, og da jeg var i Alanya bodde jeg på Kleopatra Beach Hotel. Et hotell jeg absolutt anbefaler :)

Alanya er et veldig bra feriested for å sole seg og shoppe. Byen er full av handlebuer, men tyrkerne er også veldig inpåslitende og maser veldig.. Dette kan bli slitsomt etterhvert (Men dette er avhengig av hvor kange turister som er der og om det er på slutten av sesongen eller ikke..)

Kleopatra stranden er veldig populær, men jeg falt mer for den Østre stranden. Minde selgere, billigere solsenger og faktisk renere sand :)

Tyrkia er et billig lang å feriere i, og maten er veldig god.

Håper dette hjalp litt vertfall ;)

Skrevet

Takk :) Ja, det hjalp absolutt. Ser at Kleopatra Beach Hotel er et av flere som er på tilbud om dagen. Jeg er heller ikke så glad i innpåslitne selgere, liker egentlig Hellas bedre sånn sett, men er ikke dumt å prøve noe nytt heller. Er det langt inn til sentrum fra hotellet?

Skrevet

Takk :) Ja, det hjalp absolutt. Ser at Kleopatra Beach Hotel er et av flere som er på tilbud om dagen. Jeg er heller ikke så glad i innpåslitne selgere, liker egentlig Hellas bedre sånn sett, men er ikke dumt å prøve noe nytt heller. Er det langt inn til sentrum fra hotellet?

Nei, sentrum strekker seg egentlig over fra den Venstre delen (der kleopatra stranden begynner) og over til den østre delen (der den østre stranden slutter)og inn til midten av sentrum bruker man kanskje en 10 minutter, og ca 30 minutter til å gå gjennom hele sentrum uten å stoppe :gjeiper:

Selgere er mest intens på slutten av August, dette fordi da går sesongen mot slutten, det er lite folk og selgerene vil selge mest mulig - noe som også gjør det enklere å gjøre noen ekstra gode kupp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...