Charlie28 Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 (endret) Har sluttet med p.pillen en liten mnd siden, og prøver nå å bli gravide (uten stress... ser hva som skjer..). Jeg kjenner ikke til hvordan kroppen omstiller seg etter p.pilleslutt, og i dag merket jeg (sorry ekkelt) noe blankt, tykt slim som jeg ALDRI har hatt før. (minnet litt om gelé). Noen så vet hva dette kan være? Er det relatert til eggløsning? Eller er det et mulig graviditetstegn? Er skikkelig usikker, og håper noen vet hva dette er.. Tusen takk for svar Endret 12. mars 2011 av Charlie28
Athene Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Høres ut som eggløsningsslim. Det er utflod som sæd trives veldig godt i, og man får dette fra noen dager før eggløsning og frem til eggløsning, det tørker fort opp når EL har vært. EL slim er et godt signal på eggløsning, men det kan forekomme om kroppen prøver å slippe et egg uten å klare det, så et 100% sikkert tegn er det ikke. Søk på det her på forumet, så får du nok mye informasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå