Gjest Naxos70 Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 ja altså, spørsmålet er; hvor ofte dusjer/bader dine barn? Min datter på snart 13 dusjer annenhver dag og iallefall når hun har gym/har vært på trening. De tre barna til samboeren min dusjer sånn cirka to ganger i uken (dusjer vel etter gym og en gang hos moren). Hos oss må vi omtrent tvinge de i dusjen. I dag har han eldste vært på fotball, men det er ikke naturlig å gå i dusjen. Ikke skifter de truser heller. Jeg prøver å si at de er skitne, men det virker ikke som det går inn. Hva mener dere?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Min datter på 15 dusjer hver dag. Og ikke uvanlig at hun dusjer to ganger heller og skifter klær i et sett. Synes det er egentlig litt for ofte og hun trenger det jo heller ikke. Mine andre barn på 10 og 12 dusjer vanligvis 2-3 ganger i uka. g ja, det hender at jeg nesten må tvinge de i dusjen, spesielt han yngste. Men er uansett så glad for at de er gutter i slike tilfeller
Sugerøret Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 den ene dusjer 2 ganger i uka pga eksem,den andre ca 4 ganger pga trening
Celtic Heart Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Pga eksem, dusjer mine daglig. 5 dager i uken er det bare skylling uten såpe, og 2 dager i uken med full vask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå