Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk vel bevist at alle kvinnene her på kg har langt, pent og tykt hår.

Jeg har ikke det, men har så lyst på naturlig langt fint hår.

Så come on gi meg deres hemmelighet. Hvordan kan jeg få langt og fint hår?

Setter stor pris på alle tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke klipp det :gjeiper:

Spis mye proteiner og b-vitaminer

Og ikke bruk mye stylingprodukter eller føner/krøll-/glattetang

• Liker 1
Skrevet

Gode gener. Hvis du ikke har det kan du jo prøve; ølgjær, biotin, collagen, panto3(?), sunt kosthold, gode hårkurer, ikke bruke hårstrikk så ofte, ikke varmebehandle håret ditt så ofte (krølltang, hårføner, slettetang osv.). Det er den magiske oppskriften. Og ja, det er ikke sånn at du MÅ til frisøren for å klippe tuppene hver 6-7 uke, da ender du opp med kort hår. Vær heller snill mot håret ditt, så slipper du flisete tupper :) Lykke til!

Skrevet (endret)

Extensions!

Med vennlig hilsen

"tynt-nordisk-halvblondt-hår-som-aldri-vokser-seg-lengre-enn-til-skuldrene" :)

Red: Med vekt på "tynt"

Med ekstra vekst på "som aldri vokser seg lengre enn til skuldrene"

Har forsøkt å spare så mange ganger nå, så er sikker på at for oss med denne type hår er det umulig å spare til tykt og langt hår. Det strider mot naturen, for å si det sånn.

Endret av California
  • Liker 1
Skrevet

Jern er faktisk ganske undervurdert når det kommer til å beholde et sunt hår. Jeg gikk til legen med svimmelhet og fikk med meg jerntabletter. Håret mitt var også ganske tynt på den tiden, som bivirkning av at jeg ikke hadde nok jern.

Etter en stund på jern-kur, bestemte også håret mitt seg for å vokse litt igjen. Og nå er det godt forbi skulderbladene.

• Liker 1
Skrevet

Har nok litt å si med gener og, min far måtte tynne ut håret sitt helt til den dagen han døde som 70 åring, han hadde alltid for tykt hår.

Og takk og pris arvet jeg hans tykke hår, min mor hadde supertynt hår. Ellers bruker jeg så og si aldri hårføner/krølltang. Klipper tuppene maks hver 6 mnd. Kan gå 1 år. Frisørprodukter, hårkur jevnlig. Ellers gjør jeg faktisk ikke så mye.

Skrevet

Jeg har langt hår, ned til midjen, med fint fall i. Mitt hår vokser heldigvis som ugress! Min bestemor sa til meg at håret vokser fort når man er forelsket :rodmer:

Jeg vasker håret max 2 ganger i uka, luft-tørker det og forsøker å være forsiktig med hvordan jeg tørker det med håndkledet først. Jeg klapper håret på en måte.

Jeg har litt tørt hår, og har ikke være opptatt av å bruke fine, dyre produkter, men jeg tror faktisk at det er verdt det og skal ta meg sammen på det området. Mitt hår er ganske flisete, men ellers tykt og fint. Jeg har ikke farget håret mitt på 3 år, og det er selvfølgelig bare sunt.

Jeg stusser ikke håret mer enn kanskje 1 gang i året.. Men det tror jeg er for lite... :fnise:

Skrevet

Jeg har ingen hemmelighet. Håret mitt har alltid vokst veldig fort. Klippet swingbob sommeren 09, og nå er håret vokst helt ned til midten av ryggen igjen.

Det eneste jeg bevisst gjør for ikke å slite på det er at jeg kun vasker det toppen 3 ganger i uken (håret er vant til det, så blir ikke fett før ca hver tredje dag). Jeg har det også ofte oppsatt eller i flette, men det er mer fordi jeg ikke orker å ha det hengende.

Noe annet jeg tror er en grunn til at det vokser så sinnsykt fort er at det er usedvanlig rett. Det finnes ikke en eneste krøll i dette håret som kan gjøre at det fliser seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...