meelissa Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Sliter med at jeg blir blank i ansiktet etter hvert, og ønsker et produkt mot dette. Har egentlig vært fornøyd med I.D Mineral Veil, men usikker på om jeg skal kjøpe dette på nytt eller prøve noe annerledes. Noen som kan tipse meg om noe bra? Har tenkt litt på det fra The Balm (sexy mama) - men trenger som sagt tips Vil ha noe som gir meg "polert" og fin hud.. (PS: ikke smashbox photo finish, den falt ikke i smak)
MaH Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Elf HD powder! Jeg har fet hud og blir veldig fort blank, men med denne over foundation holder huden seg matt i mange timer:)
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Sliter med at jeg blir blank i ansiktet etter hvert, og ønsker et produkt mot dette. Har egentlig vært fornøyd med I.D Mineral Veil, men usikker på om jeg skal kjøpe dette på nytt eller prøve noe annerledes. Noen som kan tipse meg om noe bra? Har tenkt litt på det fra The Balm (sexy mama) - men trenger som sagt tips Vil ha noe som gir meg "polert" og fin hud.. (PS: ikke smashbox photo finish, den falt ikke i smak) Sexy mama fra theBalm syns jeg fungerer ypperlig Jeg blir veldig fort veldig blank, men om jeg har på denne så trenger jeg å pudre nesen kanskje bare en gang i løpet av en svett kveld med dansing på byen
Yasi Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Laura Mercier sin translucent powder er det beste jeg har vært borti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå