Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner overhodet ikke hvordan jeg skal gjøre det :sjenert:

Mailen som jeg er registrert med benytter jeg ikke lengre, så det er litt tungvindt. Jeg ønsker nå å skifte til gmail.

Vel - jeg klikker på epostadresser -> rediger, men der får jeg kun legge til en alternativ epostadresse. Forsøker jeg å legge den til, får jeg dette svaret: Du kan ikke knytte en Gmail-adresse til Google-kontoen din.

Jeg bruker bare gmailen nå, og må logge av den for å blogge med min gamle mailadr. Irriterende :kjefte:

Noen glupe hoder som vil hjelpe :jepp:

Skrevet

Det ligger vell i svaret at du kan ikke bruke en gmail adresse. Du må ha en ikke gmail adresse?

AnonymBruker
Skrevet

Nei - det ligger ikke i svaret. Svaret er at jeg ikke finner ut hvordan jeg skal gjøre det.'

Jeg har en blogg ala blogger.com knyttet til gmailkontoen, og kan enkelt opprette 100 bolgger til.

Problemet er å endre den gamle.

AnonymBruker
Skrevet

blogger.com er en googletjeneste, så det skal selvfølgelig være mulig å bruke gmail. Det er jo det de helst vil!

Skrevet

Jeg har ikke prøvd det selv men har du prøvd "endre e-post" under personlige innstillinger > sikkerhet (når du går inn på "min konto")? Det øverste valget (er det hos meg hvertfall) når du går inn på "min konto", altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...