Norna Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 (endret) Hai! Kthxbye... Endret 12. mars 2011 av Norna 1
Gjest GUTT16 Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Ja, men pproblemert er at jeg har så liten tiss, den er 10cm i ståtilstand, og 2-3cm i vanligtilstand og den er ganske tynn også.. jeg mener at dette her er UNORMALT (snitte er 14cm har jeg lest og hørt..), + at den knekker selvtiliten min, jeg begynner på vidregående(grunn) snart og jeg gruer meg for hverdag som går. Det jeg gruer meg mest til er når jeg skal begynne å dusje på vidregående for jeg pleide ikke å dusje på ungdomskolen pga vi hadde gym i de tre siste timene så jeg dusja heller hjemme og det gjorde de alle.. .. jeg vet at det vill gå rundt hele skolen når de får vite at jeg har en liten penis.. jeg begynner faktisk å tenke på selvmord, eh tragisk eller hva? For det er bare penisen som drar ned selvtiliten.. jeg har en bror som er nå 20, en gang når vi skulle på badeland for å bade så var jeg ehm 11-12 år og han 14-15år jeg så penisen hans(når vi skifta) og ja den var stor(15-17cm) og han var bare15 år, og hadde hår rundt på beina og armene og under armene, hvorfor i alledager har ikke jeg det nå? Jeg er 16. er jeg sein i puberterten? Jeg er jo høyere enn han, og jeg vet at det er fra person til person men når broren min har en stor en når han var14-15år så må vell jeg også få en? og jeg lurer på en ting,størrelsen på penisen er den arvelig hvis f.eks faren til barnet har en liten penis vill da barnet også få en liten penis? Så er det selvtiliten, du vet jo allredere at jeg har en liten penis og at den drar ned selvtiultien, men jeg har lyst å få opp selvtiliten men hvordan skal jeg klare det når penisen drar ned selvtiliten min? Jaja jeg vat at jeg må SMØRE meg med litt tilmodighet, men det er bare så rart at jeg har en så liten penis mens bror min har en normal en.. og fikk hår så tidli... for hvis ikke penisen vill bli større og tykkere så vet ikke hva jeg skal gjøre.. for jeg kommer til å bli en mobbeoffer! vedder 100% på at jeg vil bli det "er det ikke gutten som har en liten penis da?" btw: har alle asiatere liten tiss? hehe du tror vell at jeg er en asiater, men jeg er ikke det, er NORSK.. er bare litt nykjerrig om alle asiatere har en liten tiss eller om det er en myte? mvh GUTT16!!!!!
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Javisst! Det er helt greit det. Har jo selv en som passer til det signalementet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå