Gjest Lykkeliky Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Bruker veldig skjeldent parfyme, kun når jeg skal på fest/ut på byen og da bruker jeg Boss Femme eller Miss Dior Cherie. Disse er jeg superfornøyd med, men kunne tenke meg en veldig lett parfyme som kan brukes til hverdag. En som bare lukter rent liksom... Lett og feminin. Noen som har noe å anbefale?
Anaconda Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Jeg må finne ut litt mer om hva du legger i en diskret parfyme, før jeg kommer med opplisting, tror jeg. Mener du en frisk parfyme og ikke tung og krydret? Jeg kjenner ikke til parfymene du nevner btw.
Anaconda Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Enig vedrørende "Laura". -så tipper jeg at denne passer til beskrivelsen: http://www.blivakker.no/product/dufter/til-henne/eau-de-perfume/2/CLE0001/clean-simply-soap-eau-de-parfum-for-henne-60ml-
Gjest Lykkeliky Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 (endret) Jeg må finne ut litt mer om hva du legger i en diskret parfyme, før jeg kommer med opplisting, tror jeg. Mener du en frisk parfyme og ikke tung og krydret? Jeg kjenner ikke til parfymene du nevner btw. Ja, jeg tenker en som lukter som du er nydusjet og akkurat har rulla deg i en blomstereng eller noe sånnt Ikke tung og krydret. Ikke FOR søt, bare "frisk" liksom...... Litt sånn "rent sengetøy" duft... Endret 11. mars 2011 av Lykkeliky
Gjest Lykkeliky Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 Laura Biagiotti er lett, ren og frisk:) Takk for tips, den skal jeg teste!
Honesty Skrevet 12. mars 2011 #7 Skrevet 12. mars 2011 Clean-parfymene er akkurat slik du beskriver. Jeg har selv Fresh Laundry, Clean Ultimate og Shower Fresh, og de lukter rent og nyvasket.
totes_mc Skrevet 13. mars 2011 #8 Skrevet 13. mars 2011 De som Honesty nevner er kjempegode! Til hverdags bruker jeg Chloe's parfyme, veldig fornøyd
Djungelvrål Skrevet 13. mars 2011 #9 Skrevet 13. mars 2011 Feminine fra D&G er helt fantastisk, en liten sprut til hverdags eller 4-5 til fest. Har brukt denne i nesten 10 år. Den lukter rent og pudderaktig, bunn-noten er bare fantastisk. Blir aldri lei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå