Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha blitt skilt for 1,5 år siden, og så vært i et forhold som varte ett halvt år, så må jeg si at jeg nå trives bedre alene enn noen gang. Det er så utrolig deilig å kunne gjøre som jeg vil (ikke helt selvsagt, jeg har barn å ta meg av). Det er ingen å irritere seg over. Tiden er helt til min disposisjon, trenger ikke å ta hensyn til noen, trenger ikke bli skuffet over noen for det er ikke noe å bli skuffet over. Når det passer meg å rydde så rydder jeg, jeg trenger ikke tenke på om det passer andre at jeg trener eller at jeg burde prioritert noe annet. osv osv.

Ja, jeg er helt ufattelig sliten iblant for å få alt til å gå rundt og ingen arbeidsfordeling eller avlastning i det daglige, men likevel. Ja det hadde sikkert vært hyggelig å ha noen i det daglige å dele gledene med, ja det er jeg selv som må ta initiative til alt- ingenting kommer av seg selv. Men jeg har aldri opplevd et bra forhold som har vart, så selv om jeg ikke får oppturen så slipper jeg nedturen. Har det så bra akkura sånn:jepp:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også helt fantastisk etter at jeg ble kvitt eksen min og hele sulamitten der. Nå har ikke jeg barn, men alle vennene mine sier hvor tilfreds og lykkelig jeg virker. Jeg synes ikke jeg er så utrolig hverken tilfreds eller lykkelig, men når jeg kjenner etter så ER det virkelig deilig å være singel!

• Liker 3
Skrevet

Kjenner igjen følelsen :) Spesielt det med at man vet at man har ansvaret for alt i hverdagen. Man slipper å forvente noe av en annen part for deretter å bli skuffa når forventningene ikke innfris...

Liker å kunne bruke de dagene jeg har barnefri kun på meg selv. Kunne gjøre akkurat det jeg vil, når jeg vil det uten å måtte innordne meg en annen (som i mitt tilfelle aldri tilpasset sine aktiviteter verken meg eller ungene).

Men jeg savner nærheten som et forhold gir, å ha en armkrok å krype inn i. Å ha en trygg rygg å sove bak, å våkne sammen med noen. Men inntil videre nyter jeg den friheten jeg brått fikk og gleder meg over å kunne være egoistisk noen dager hver måned.

Gjest Katten.
Skrevet

Etter å ha vært singel i 1,5 år, var det fantastisk deilig å være i et forhold igjen (og vi har vært i lag en god stund).

Det er utrolig deilig å gjøre som jeg vil. Av og til innebærer dette ting jeg ikke vil til vanlig, men siden min bedre halvdel forstår at det ikke er så attraktivt for meg, så lar hun meg alltid slippe unna. Derfor vil jeg gjøre det for å glede henne. Ellers gjør jeg akkurat som jeg vil, og med god kommunikasjon godtas dette.

Jeg rydder akkurat når jeg vil - Madammen vet akkurat hvordan jeg er (les: ikke den mest ryddige). Jeg tar meg ei fyllekule når jeg vil, en filmkveld med venner når jeg vil eller tid kun for meg selv for å slappe av, når jeg vil. Med god kommunikasjon, godtas dette.

Jeg blir ikke skuffet over noe, fordi jeg vet hvordan hun er - og forventer dermed ikke ting som hun ikke kan innfri.

I tillegg har jeg en varm kropp å sove til, regelmessig sex, en fantastisk samtalepartner og en man kan gjøre alle slags kjæresteting med.

Ah. Det er egentlig fantastisk godt å være i et forhold.

• Liker 2
Skrevet

Etter å ha vært singel i 1,5 år, var det fantastisk deilig å være i et forhold igjen (og vi har vært i lag en god stund).

Det er utrolig deilig å gjøre som jeg vil. Av og til innebærer dette ting jeg ikke vil til vanlig, men siden min bedre halvdel forstår at det ikke er så attraktivt for meg, så lar hun meg alltid slippe unna. Derfor vil jeg gjøre det for å glede henne. Ellers gjør jeg akkurat som jeg vil, og med god kommunikasjon godtas dette.

Jeg rydder akkurat når jeg vil - Madammen vet akkurat hvordan jeg er (les: ikke den mest ryddige). Jeg tar meg ei fyllekule når jeg vil, en filmkveld med venner når jeg vil eller tid kun for meg selv for å slappe av, når jeg vil. Med god kommunikasjon, godtas dette.

Jeg blir ikke skuffet over noe, fordi jeg vet hvordan hun er - og forventer dermed ikke ting som hun ikke kan innfri.

I tillegg har jeg en varm kropp å sove til, regelmessig sex, en fantastisk samtalepartner og en man kan gjøre alle slags kjæresteting med.

Ah. Det er egentlig fantastisk godt å være i et forhold.

Så flott! Bra for deg :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, singellivet er svært behagelig. :)

Man kan gjøre akkurat som en faller inn, uten å måtte ta hensyn til en partner. Om det så betyr å ligge på sofaen en hel helg, kaste seg på flyet til utlandet sånn helt på sparket, kjøpe seg ny flat-tv, osv.

Kort sagt, tiden og pengene er kun mine.

Gjest Katten.
Skrevet

Så flott! Bra for deg :jepp:

Er bare litt kvalmende glad i Madammen for tiden - måtte la det gå utover noen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...