Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har erfaringer med samsung galaxy tab og ipad? jeg klarer rett og slett ikke finne ut hva som er det beste valget for meg. mitt hovedbruk vil være surfing og å bruke det som lesebrett.

noen med erfaringer? gode eller dårlige mottas med takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samsungen og iPad er forbikjørt. Kjøp heller ipad2

Skrevet

Samsungen og iPad er forbikjørt. Kjøp heller ipad2

det var ett "snodig" svar.... og årsaken er? jeg vet av erfaring at det nyeste ikke alltid behøver være det beste... men du har kanskje en litt bedre forklaring på hvorfor kjøpe ipad2?

Skrevet

den så spennende ut, med HDMI også... det mangler både ipad og galaxy tab. men ser det er en stund til lansering... spørs hvor tålmodig jeg kan klare å være da....

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm... Den kommer i april i følge mobil.se.

Skrevet

Jeg har IPad og er superfornøyd ned den. Sitter og skriver på den nå. Det som jeg synes er greit med denne er at den er så grei å sitte med på fanget i sofaen når man surfer. Jeg kjøpte sånn etui til å ha den i og det vil jeg absolutt anbefale.

Denne første utgaven har ikke kamera, du kan ikke bruke den som en Tlf. Eller sende mld. Via sms.

Når du har lagt inn bilder fra pc over på padden så kan de ikke slettes direkte, man må gå via pc. Dette er en tullete prosess som jeg håper de har gjort noe med i neste utgave.

Skulle jeg kjøpt ny IPad i dag så hadde jeg gått for nummer 2 når den først er kommet. Den har jo fått kamera også.

Men man kan ikke kjøre Flash programmer på IPad så jeg har jo en vanlig laptop ved siden av og bruker kunn denne som surfe og lesebrett.

Galaxsy vet jeg ikke så mye om annet enn at den også kan fungere som Tlf, at den har kamera og at den kjører Flash. Så sånn sett er den jo mere fleksibel. Den er jo mindre da og det kan jo være bra eller ikke avhenging av behov.

Alt i alt så kommer det vel ann på hva du har tenkt å bruke den til. Jeg liker Apple produkter( har også iPhone). Mye bra programmer til disse også,men ser jo at padden har enkelte begrensninger som jeg gjerne skulle vært foruten og da spesiellt at den ikke kjører Flash. Men ellers er den super å ta med seg i vesken så har man alltid greit tilgang til nettet. Vil absolutt råde alle til å kjøpe den med 3G så har man nett overalt.

Til padden finnes også veldig bra tekstbehandling, noe alla PowerPoint og regneark. Veldig greie og brukervennlige programmer.

Den er også veldig fin å vise bilder på.

Skrevet

Jeg er også super fornøyd med iPad, jeg prøvde samsungen etterpå, og den ble tullete i forhold.

Det meste som kommer på .ipad2 blir oppdatert på den første når man plugger den i pcen, utenom kameraet da.

Man kan jo også ringe med padden om man vil det

Skrevet

Galaxy Tab 10.1 som er Samsungs siste modell kan også være et alternativ, mener at den skal være billigere enn XOOM.

Skrevet

takk for at dere deler deres erfaringer med meg :-)

men innrømmer at jeg fortsatt er litt i tvil... jeg har jo laptop fra før, så primær bruk vil være til surfing og som lesebrett. det siste taler kanskje ipad sin sak, da den er litt større skjerm og det er nok en fordel for min del.

det irriterer meg litt at det ikke er hdmi på de, men muligens det er noe jeg henger meg for mye opp i... er vel bare sånn at når en skal har noe nytt, vil en ha mest mulig ;-)

å ringe med den er ikke noe stort poeng, ei heller kamera i grunn.... hm... jeg får tenke litt til og se om jeg kan finne noen med mer erfaring fra samsung sin før jeg velger, taler litt ipad pr nå..

Skrevet

Samsung Galaxy Tab 10.1 er på nettopp 10,1 tommer, mens iPad er på 9,7 tommer. Så tab'n er nok større da :P

Skrevet

det er nok helt feil, ipad er ganske mye større enn galaxy tab og mye tyngre.... har vært og prøvd i hånda i dag... mye taler for samsung pr nå... men må fortsatt tenke litt til :-)

Skrevet

Du må prøve å følge med på hva jeg sier da, jeg snakker om Samsung Galaxy Tab 10.1. Gjør et bildesøk ;)

Skrevet

jeg trodde du svart på det jeg hadde spurt om til å begynne med... jeg er ute etter det som er å få kjøpt pr. i dag... og 10.1 er ikke i salg før tidligst i juni....

jeg spør da ikke om erfaringer ang. noe som ingen har kunnet testet ut enda....

Skrevet

10.1 er testet ut, men ikke i salg i Norge. Jeg var ikke klar over at man måtte vente helt til juni, det beklager jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...