Kokkolo Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Satt og søkte på kjoler på nett og kom over denne nettsiden: http://shop.storeofdress.net/home.php?cat=599 Er ikke det fryktelig billig? Eller er det noe jeg misforstår?
Anglofil Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Det er absolutt billig, men ligger i prisklassen til andre Kina-kjoler, slik som på f.eks eBay eller jkdress. Betalte selv 1000 kr for min Kina-kjole (inkl.frakt). Mvh Yvonne
Kokkolo Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2011 Er nybegynner på dette feltet merker jeg. Kina-kjole, mener du da at kjolen er en kopi av en "ekte"? Bare kjolen er fin så spiller det liten rolle for meg ihvertfall. -hvor kjøpte du din?
Anglofil Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 (endret) Både og, noen ganger er det kopier, andre ganger er det egne modeller. Det jeg mente er vel egentlig bare at de sender fra Kina. Jeg kjøpte min fra en selger på eBay. En nydelig kjole forøvrig, hvor jeg sendte inn målene av meg selv, og da jeg fikk den satt den som støpt. Mvh Yvonne Endret 11. mars 2011 av Yvonne
Kokkolo Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2011 Sånn å forstå ja. Dette er interessant!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har bestilt kjole fra jkdress.com. Fikk akkurat beskjed om at den er sendt, så jeg kan gi beskjed om hvordan det gikk når jeg får den om noen dager. Spennende
FruN Skrevet 12. mars 2011 #7 Skrevet 12. mars 2011 Ei bekjent av meg kjøpte kjolen sin på jkdress, og ho var kjempoefornøyd med den.
Kokkolo Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har bestilt kjole fra jkdress.com. Fikk akkurat beskjed om at den er sendt, så jeg kan gi beskjed om hvordan det gikk når jeg får den om noen dager. Spennende Spennende, takk!
sommerbrud 2011 Skrevet 15. mars 2011 #9 Skrevet 15. mars 2011 Jeg fikk kjolene mine fra JKdress.com i går. Jeg bestilte totalt 4 kjoler, en bryllupskjole til meg og kjoler til mine to forlovere samt min mor. Kjolen kom i en overraskende liten eske, men de var der alle fire. Stoffet var veldig bra, og de var flott sydd alle sammen. Min kjole passet egentlig helt perfekt. Den var en liten smule for stor over brystet, men det tror jeg skyldes at jeg har gått ned en kilo eller to siden jeg tok målene. Det er så lite at jeg ikke vet om jeg gidder å gjøre noe med det i det hele tatt. Det er i alle tilfeller noe en sydame her i Norge kan fikse på få minutter. Forloverkjolene var flotte i fargen, og så også godt sydd ut. Siden forloverne mine ikke bor i nærheten har jeg ikke fått sett passformen for disse, men de så i alle fall bra ut på hengeren. Det eneste jeg har å utsette er at detaljene (pyntesteiner) ikke ser så eksklusive ut som jeg skulle ønsket. For min del gjelder dette en spenne som er festet på kjolen, så det er ikke noe problem å fjerne denne og i stedet sette på en ny. Vil med andre ord anbefale kjoler fra JKdress.com på det sterkeste.
Kokkolo Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 15. mars 2011 Så flott! Har jeg forstått det sånn at man kan sende inn bilder på kjole også, og ikke at man må velge en av de som ligger på siden deres?
sommerbrud 2011 Skrevet 15. mars 2011 #11 Skrevet 15. mars 2011 Ja, det er også mulig å sende inn bilde av andre kjoler. Husk at du bør ha bilde av kjolen både foran og bak, og vær gjerne litt nøye om du skal beskrive endringer etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå