Gå til innhold

Din verste bursdag

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoppendeglad::hallo::danser::kose::danse::bursdag:

Ville bare ønske alle uheldige en skikkelig fin feiring i årene som kommer!!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den bursdagen jeg aborterte..

Skrevet (endret)

Fryktelig trist å lese om hvordan venner og familie kan oppføre seg, med overlegg :klemmer:

Det er kanskje ikke så ille da, men det føltes ille da;

20-årsdagen min ble glemt av familien og venner, selv om tvillingen min ble feiret hjemme.

Jeg var da i utlandet og jobbet, og fikk ikke ett kort eller en telefon. Det var ikke noe god følelse, men så har foreldrene mine fremdeles dårlig samvittighet for det, 11 år etter.

Endret av Nique
Skrevet

var barnebursdag men jeg husker ikke hvor gammel jeg ble.Men kranglet med en gjest og personen tok kvelertak på meg.Husker mamma kom i 100 og fikk vekk gjesten som var kjempesinna pga et kakestykke (tror jeg )

I dag kan jeg le av det hele men det var type dramatisk den gang da.

Skrevet

Aldri hatt noen dårlige bursdager jeg. Jeg har vært så heldig å hatt familie og kjærester rundt meg :) Så kan ikke klage!

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt noen dårlige bursdager jeg. Jeg har vært så heldig å hatt familie og kjærester rundt meg :) Så kan ikke klage!

Så bra at du forteller dette i en tråd som heter "Din verste bursdag".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

18 årsdagen min igår. Mamma hadde glemt bursdagen :sukk: min men heldigvis husket min bror meg.

Det fine med bursdagen igår var når jeg var ute med vennene mine.

TROLLETRÅD!!!!

Skrevet

Det skjer som regel alltid noe dritt på bursdagene mine, men den verste må være 18årsdagen min - hvor han jeg datet og var forelsket i klinte med venninnen min =\ Det gjorde vondt det! Kastet dem ut og har ikke snakket med dem siden.

AnonymBruker
Skrevet

Det var natt til bursdagen min og samboeren knute alt som var i leiligheten, meg inkludert.

Da jeg kom tilbake fra krisesenter samme dag i følge med foreldre siden han var tatt av politiet, og meg og mine foreldre måtte rydde opp og vaske alt...................

Gjest Ruccola
Skrevet

18 årsdagen min var tragisk :(

Hjemmefest der jeg stod på kjøkkenet og laget pizza. ingen tilbydde seg å hjelpe, og siden jeg alltid har bursdag i en skoleferie, var få av mine venninner hjemme...

To venninner med typer, og fire kamerater som jeg egentlig ikke har kontakt med var gjestene.

Husker så og si ingenting av dagen. Så bilder fra bursdagen for en stund siden og ble trist på hele greia!

Ingen hadde pyntet seg, han ene satt der faktisk i en utslitt strikketgenser!

Har ikke peiling på om jeg fikk noen gaver fra de heller - har nok fortrengt hele dagen tenker jeg :)

Men har hatt maaange flotte bursdager både før og siden, så tenker ikke så mye på det ellers ;)

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg fylte 18 år og hadde levd så sosialt isolert at jeg ikke fikk en eneste bursdagshilsen fra venner/bekjente. Ikke en eneste sms eller oppringning. Kun et par tanter hilset. Kusiner, fettere, og flere tanter og onkler hørte jeg ingenting fra. Ingen brydde seg om meg...

Jeg var deprimert, trist og mutt alene hele dagen, også så forskrudd og full av spiseforstyrrelser at jeg ikke ville spise noe kake eller dessert fordi jeg måtte bli tynnere (selv om BMI min var 21).

Forferdelig dag. Måtte også flykte fra huset hjemme fordi den ene tanten som gratulerte var på vei til oss. Hun har mobbet meg hele oppveksten og bruker alle bursdager etc som unnskyldning for å komme og være ekkel.

Glad jeg aldri må gjenoppleve det.

• 10 år senere...
Skrevet

Mange bursdager helt alene og absolutt ingen meldinger...

Anonymkode: 25dab...61c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...