Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ganske ny her, og ganske ny som prøver (PP2) Kjenner at jeg har lyst til å dele tanker med noen i samme båt, så jeg har lyst til å starte en tråd hvor vi lister opp det beste og det verste med å være prøver.

Det beste:

Spenningen, forhåpningene. å være i en ny fase i livet og masse :sengekos:

Det verste:

At jeg vil holde det hemmelig for venner og familie at vi aktivt prøver, at familien mer eller mindre venter på at vi skal følge etter, bekymringer for å gjøre noe galt hvis det skulle ha klaffet, skuffelsen ved tante rød :kjempesinna:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det beste er den lille spenningen og forventningen, et håp i magen, rundt det å kanskje kunne få fortelle sin kjære "jeg er gravid!" og tanken på å gå og glede seg sammen og så videre... alle dagdrømmene, rett og slett.

Det verste er resten :ler: Venting, venting, venting, bekymring. Hvor ensporet man blir. Hvor sår man blir over alle andres graviditeter. Usikkerheten, om vi kan bli gravide. Bekymringen for at sengekosen ender med å bli en oppgave i stedet for kos :sjenert: skuffelsen når pms kommer, tvilen om det er graviditetssymptomer eller vanlig pms.

Synes det er litt tungt, jeg :sukk:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...