S@va Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Hei! Jeg er ganske ny her, og ganske ny som prøver (PP2) Kjenner at jeg har lyst til å dele tanker med noen i samme båt, så jeg har lyst til å starte en tråd hvor vi lister opp det beste og det verste med å være prøver. Det beste: Spenningen, forhåpningene. å være i en ny fase i livet og masse Det verste: At jeg vil holde det hemmelig for venner og familie at vi aktivt prøver, at familien mer eller mindre venter på at vi skal følge etter, bekymringer for å gjøre noe galt hvis det skulle ha klaffet, skuffelsen ved tante rød
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Det beste er den lille spenningen og forventningen, et håp i magen, rundt det å kanskje kunne få fortelle sin kjære "jeg er gravid!" og tanken på å gå og glede seg sammen og så videre... alle dagdrømmene, rett og slett. Det verste er resten Venting, venting, venting, bekymring. Hvor ensporet man blir. Hvor sår man blir over alle andres graviditeter. Usikkerheten, om vi kan bli gravide. Bekymringen for at sengekosen ender med å bli en oppgave i stedet for kos skuffelsen når pms kommer, tvilen om det er graviditetssymptomer eller vanlig pms. Synes det er litt tungt, jeg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå