Curlyme Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Hvor har det blitt av den? Finner den ikke lengere på feelunique heller ingen frisørsalonger. Griner snart, det er den beste styling produktet for krøllete hår:( Jeg har nå redken sin fresh curls, lukter kjemegodt, men håret blir seigt og stygt synes jeg. Noen som vet hvor de selger curls rock eller kan annbefale meg en annen krem som fremhever krøller.
Curlyme Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2011 Her da? Den har tydeligvis fått nytt disegn. Takk søte
hurdugurdu Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Curls Rock lages ikke lengre og er erstattet med Curlesque som jeg tror har annen formula/ingredienser. En frisør fortalte meg at Curls Rock var tatt ut fordi det hadde ingredienser som ødela håret på sikt, men jeg vet ikke helt om det stemmer. Brukte Curls Rock i mange år og var storfornøyd! Savner serien!
Curlyme Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2011 Curls Rock lages ikke lengre og er erstattet med Curlesque som jeg tror har annen formula/ingredienser. En frisør fortalte meg at Curls Rock var tatt ut fordi det hadde ingredienser som ødela håret på sikt, men jeg vet ikke helt om det stemmer. Brukte Curls Rock i mange år og var storfornøyd! Savner serien! så typisk når noe funker så tar de det bort. Det var fakktisk det eneste prduktet som jeg synes funket på mitt hår. Hva bruker du nå?
83` Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 (endret) Eg kan svare at den nye er akkurat like god som den gamle! Har kun brukt den gamle no i mange år, prøver av og til eit anna krølle-produkt frå ein annan serie, men ingen kan måle seg med Curls Rock! Eg trudde den eg no kjøpte (med anna design) var den samme som Curls Rock`n, for dei var verkeleg heilt like i konsistens og lukt Så berre sats på den nye du, så skal du sjå at du blir like fornøgd! Endret 13. mars 2011 av 83`
Curlyme Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2011 Eg kan svare at den nye er akkurat like god som den gamle! Har kun brukt den gamle no i mange år, prøver av og til eit anna krølle-produkt frå ein annan serie, men ingen kan måle seg med Curls Rock! Eg trudde den eg no kjøpte (med anna design) var den samme som Curls Rock`n, for dei var verkeleg heilt like i konsistens og lukt Så berre sats på den nye du, så skal du sjå at du blir like fornøgd! oh tusen takk:) da tester jeg den. Jeg har også brukt curls rock over 7 år hehehe. Jeg har prøvd mange, men kommer alltid tilbake til den. Takk fo tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå