Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så inderlig trist og lei meg.

Mannen min er depressiv, og sliter med alt. Han har ikke jobb, heller ingen venner eller nær familie, det er bare meg og min familie. Økonomien er dårlig, og dette gjør sitt til at han stenger seg inne, og bærer nag til nav fordi de ikke har fulgt opp alt de tidligere har lovet, han har fått mange tomme ord og løfter ved møter og over telefonen som senere ikke har blitt gjennomført som lovet.

Jeg ser så inderlig godt hvor jæ.... han har det hver gang han må be om hjelp til å betale en regning.

Han kommer nok til å blir uføretrygdet, men alle vet at den prosessen tar veldig laaaaang tid.

Jeg blir bare så trist, vi har vært sammen i mange år og hans negative væremåte gjør sitt til at de fleste ikke orker å være sammen med han. Dette har vi snakket om mange ganger, men han sier selv at han klarer ikke å slappe av eller se noen løsning på den økonomiske fremtiden.

Jeg mener selv at livet er veldig mye mere enn penger, men han gnager på dette hele tiden, og jeg ser han blir ødelagt av det :snurt::tristbla:

Er det noen som har noen trøstende ord å komme med så gjør gjerne det :sjenert: .

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Uff...høres ut som om mannen din er i en vasnkelig og fæl situasjon noe som også i stor grad påvirker deg. Kan du ikke hjelpe han med å søke hjelp et sted? Hva med psykolog?

:klemmer:

Endret av Sofie_22
  • Liker 1
Skrevet

Uff...høres ut som om mannen din er i en vasnkelig og fæl situasjon noe som også i stor grad påvirker deg. Kan du ikke hjelpe han med å søke hjelp et sted? Hva med psykolog?

:klemmer:

Har selvfølgelig prøvd det og han har vært inne på en time, det var psykologen som mente han burde uføretrygdes.

Så nå er det bare å "vente" på tilbakemeldingen fra nav.

:kjefte: Det kan ikke gis mere behandling før nav har godkjent handlingsplanen. Jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn at penger er mere verdt enn mennesker. :kjefte: Det er skummelt å tenke på egentlig :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...