AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Hva syns du om disse? Er det en sånn type sko som gjør at man kan oppfattes som billig?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Jeg synes ikke skoene var pene (ikke min stil), men jeg ville ikke ha tenkt at en person som gikk i dem var billig med mindre resten av antrekket var vulgært/utfordrende. Dog ville jeg ha unngått å bruke så høye hæler til f.eks. foreldremøte, liksom.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Jeg synes ikke skoene var pene (ikke min stil), men jeg ville ikke ha tenkt at en person som gikk i dem var billig med mindre resten av antrekket var vulgært/utfordrende. Dog ville jeg ha unngått å bruke så høye hæler til f.eks. foreldremøte, liksom. Hadde så klart ikke brukt denne type sko på et foreldremøte eller lignende. Hvis det blir til at jeg kjøper disse, velger jeg å kombinere de med en hverdagskjole, skinnjakke, skjerf og et par øredobber eller en jeans, t-skjorte, blazer og et skjerf.
Tonka Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Hva syns du om disse? Er det en sånn type sko som gjør at man kan oppfattes som billig? De er...kulstygge. Jeg ville aldri ha gått i dem selv, men jeg hadde snudd meg av vill beundring hvis jeg hadde sett dem på gata som del av et kult antrekk. 1
backstage Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 (endret) Hvis du går med sort miniskjørt og nettingstrømper til, fremstår du kanskje som litt billig, ja? Men jeg kunne glatt gått med dem på et foreldremøte, jeg, altså. (Dog uten nettingstrømper, og med bukse.) Edit: Spiller ingen rolle hvilken farge det er på skjørtet. Endret 11. mars 2011 av backstage
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #7 Skrevet 11. mars 2011 Hvis du går med sort miniskjørt og nettingstrømper til, fremstår du kanskje som litt billig, ja? Men jeg kunne glatt gått med dem på et foreldremøte, jeg, altså. (Dog uten nettingstrømper, og med bukse.) Edit: Spiller ingen rolle hvilken farge det er på skjørtet. Hadde jeg gått med sånne sko, hadde jeg aldri gått med miniskjørt til og heller ikke med nettingstrømper. Det er noe av det styggeste jeg vet, nemlig! Hadde som jeg sa litt lenger opp her blitt jeans eller en hverdagskjole til sånne type sko.
FantasDick Skrevet 12. mars 2011 #11 Skrevet 12. mars 2011 De er grisekule! Lurer på å kjøpe dem selv. Som med det meste annet, så kommer det an på hvordan man kombinerer det, synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #12 Skrevet 12. mars 2011 De er grisekule! Lurer på å kjøpe dem selv. Som med det meste annet, så kommer det an på hvordan man kombinerer det, synes jeg. Jeg er litt nysgjerrig, så jeg lurer på hvordan du ville kombinert det?
backstage Skrevet 12. mars 2011 #13 Skrevet 12. mars 2011 Da var skoene bestilt! :D Bra! Gratulerer med skokjøp, håper du blir fornøyd!
Gjest Heloise Skrevet 12. mars 2011 #14 Skrevet 12. mars 2011 Ikke min stil, men syntes de var kjempekule. Elsker den fargen Litt 60-70-talls stil? Det er jo tøft. Håper du blir glad for de! Synes ikke de bærer noe preg av "billig" look.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #16 Skrevet 12. mars 2011 Bra! Gratulerer med skokjøp, håper du blir fornøyd! Gleder meg veldig til de kommer i posten! :D
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #17 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har også kjøpt disse. Hva kan jeg kombinere de med sånn at det ikke ser fælt ut?
Cherish Skrevet 13. mars 2011 #18 Skrevet 13. mars 2011 Fikk litt Lady Gaga vibber, men kan sikkert være kule på fordi om!
loffen Skrevet 13. mars 2011 #19 Skrevet 13. mars 2011 ÅÅ, de var kjempestilige!!! Skjønner godt at du gleder deg til de kommer i posten! Og jeg kunne godt brukt de på foreldremøte også. Jeg ville hatt svarte smale bukser, svart genser og blå øredobber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå