Dobbeltseng Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Nå undersøker jeg for min mor, som er 52år. Hvilke "utesteder" er det i Bergen som er gode for 40 og 50 åringer? Hun mener alle stedene er blitt overtatt av den yngre garde, som feks. Banco Rotto. Så jeg lurte på om det var noen for de litt eldre også Noen gode tips?
Xtra_lilje Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Nå er ikke jeg 52, men det kommer vel litt an på hva hun vil det er mange puber/ barer hvor hun vil treffe folk i sin aldersgruppe, men dansesteder er det verre med. Vet terminus arrangerer dansekvelder, mine foreldre har gått på disse for å danse sving, men så er de i litt eldre( 60 årene)
Dobbeltseng Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2011 Jeg tror hun ville likt om det var litt kul musikk og dansing.
Wonders Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 får sjekke hva folk sier da, som har vært ute der... http://vibb.no/Browse.asp?Region=Bergen&Category=Uteliv%2C+bespisning+og+events.Bar%2Fpub%2C+klubber 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå