Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Hei! Nå blir jeg inspirert av alle disse penis - vagina - puppe-trådene her... Hvis vi stikker fingeren i jorda og er helt ærlige, så vil vel de fleste jenter ønske seg en litt over gjennomsnittelig penis, mens de fleste gutter vil vel ha en vagina som ikke er vid og med mindre eller gjennomsnittelige lepper + faste og b, c-cup pupper, med normal aerola og vorte. Er ikke det rimelig logisk da?? Jeg er selv sammen med en mann med relativ liten penis, men det er jo hele pakka som teller??
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Jeg skal være helt ærlig med deg nå - jeg har aldri tenkt over hvordan jeg ville at en potensiell partner skulle se ut "der nede". Aldri! Størrelse på penis var ikke i tankene mine før jeg fant kjæresten min, heller ikke da jeg så penisen hans for første gang og heller ikke i ettertid (til tross for utallige tråder på KG om det). Det bryr meg rett og slett ikke, og jeg har ingen preferanse. Jeg har konstantert at han har en penis, og det synes jeg er fint.
chikako Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 (endret) Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har ønsket meg eller fantasert om en penis som er over gjennomsnittet. Det er ikke noe jeg har vektlagt i det hele tatt. Det eneste kravet til en sekusuell parter er at det må være en penis der, da jeg er heteroseksuell. Endret 11. mars 2011 av chikako 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå