Gå til innhold

Hva tenker du når noen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Denne tråden er inspirert av "rare ting som gjør deg flau", rett og slett. Den går mye ut på at man bekymrer seg over hva andre mennesker måtte tenke eller hvordan de måtte reagere. Derfor vil jeg at vi nå skal snu problemstillingen. Hva tenker du? Hvordan reagerer du? Kanskje vi vil få oss en overraskelse? Både negative og positive sider vil nok bli avdekket.

Da begynner jeg! Dere kan følge mine eksempler.

Når godt voksne mennesker handler kun alkohol kaster jeg alltid et ekstra blikk og tenker mitt.

Når noen handler f.eks tamponger og masse sjokolade tenker jeg "hun tenker sikkert at jeg tenker over dette" om de ser litt beskjedne ut.

Din tur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir som regel kun flau over ting som jeg vet jeg selv ville ha tenkt dårlig om, jeg. :fnise: Er ganske bevisst på det.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

jeg tenker ikke over hva andre gjør. Faktisk så driter jeg rett og slett i det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette blir litt feil, selv om det snikk-snakkis. Jeg var før en stor jente, slet med vekta, men trente, lå unna godterier, og gikk til slutt ned i vekt! Men før det så måtte jeg handle inn til et 50årsbursdagfeiring. Kaker, godterier, iskaker, MASSE SJOKOLADER og alt, folk glodde som besatt. Et par fjortisser greide til og med å hviske "se den feite fitta, skal bli enda feitere.." mens jeg la mer og mer i kurven. Til slutt var det tett før jeg begynte å grine.

Så hva om noen kjøper MASSE alkohol alene, kanskje de skal på fest med flere?? Hva så om noen kjøper sjokolade og tamponger, er det flaut å ha det som resten av den kvinnelige kloden har??

Beklager, off topic, men jeg blir litt provosert. Jeg driter i hva andre har i kurvene sine, og jeg kjøper ting til mine formål, ingen vet hva de er, så hvorfor bry seg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et par fjortisser greide til og med å hviske "se den feite fitta, skal bli enda feitere.."

:sjokkert: Fy faen, jeg hater mennesker.

Er ellers også enig med hele posten din, anonym (og Valiant). Jeg skjønner at tråden ikke er vondt ment, men, hva folk kjøper bryr jeg meg ikke om - og hvis denne tråden vil avdekke noe håper jeg at det vil være at folk flest ikke gjør det heller...

Skrevet

Så et par i 40-50 åra idag, og mannen gikk og sjanglet mens damen gikk helt normalt. Hun var veldig sint for noe, og gikk å ropte "folk trenger ikke å stirre, for noen duster, jeg sier det bare en gang til!" Det første jeg tenkte var jo selvfølgelig "huff, trist at en kan gå drita full klokka 13 på dagen.."

Men etterpå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet, for jeg begynte å tenke på at han kanskje hadde en nevrotisk sykdom, eller noe i den duren. Eller diabetes, og hadde lavt blodsukker e.l. Og at noen hadde slengt stygge blikk og kommentarer, så skjønner jeg jo at dama var litt sinna.

Men størst sannsynlig at han var beruset. Så samme damen i butikken etterpå, og da hadde hun to 6-packs med øl i kurva.

Gjest Lacus
Skrevet

jeg kan ikke huske at jeg noen gang har tengt noe om hva folk handler ol. Ikke bryr jeg meg særlig med hva jeg handler selv heller. Jeg skjønner liksom ikke hvorfor man skal være særlig flau over noe man handler.

AnonymBruker
Skrevet

Who the F cares.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...