AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har konto i Nordea. Der har vi mulighet til microspar. Hver gang man bruker kort,så trekkes det et valgfritt beløp som går inn på sparekontoen. Jeg blir trekt 15 kr,hver gang jeg bruker kort. Du verden, så fort det vokser på kontoen. Var bare et tips til andre 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Takk. Min bank (postbanken) tilbyr visst ikke det. Er noe med at alle bekker små gjør en stor å.
minienthe Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 synd at min bank ikke tilbyr dette, likte ideen
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 synd at min bank ikke tilbyr dette, likte ideen Ja, jeg ayns det er kjempefint. Har aldri kontanter, og bruker kort til alt. Sjekket sparekontoen i dag. Bare etter to mnd, så er det kommet inn veldig mye. Spes. utgjorde dette mye under julehandelen. Skal bli moro å se etter et år hvor mye det blir. 15 kr. er ikke mye,men hver dag,kansje flere g.pr.dag så blir det penger. Lurer på om jeg skal sette summen litt opp. Kansje sløyfe en kaffekopp istedenfor.
Mykela Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Banken min tilbyr ikke dette, dessverre. Må spare på den gode gamle måten
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 Takk. Min bank (postbanken) tilbyr visst ikke det. Er noe med at alle bekker små gjør en stor å. Jeg har også postbanken, litt kjipt akkurat nå, for det var en god ide.
fionel Skrevet 12. mars 2011 #7 Skrevet 12. mars 2011 åå så kjipt at ikke postbanken tilbyr dette, det hørtes jo kjempe lurt ut !
ondebanan Skrevet 12. mars 2011 #8 Skrevet 12. mars 2011 Min bank tilbyr heller ikke dette, men skulle ønske de gjorde det! Setter inn 500 kr på sparekonto hver måned i mellomtiden. (er student, så mer enn 500 kr merkes alt for godt på resten av livsoppholdet dessverre)
Gjest Mynona83 Skrevet 12. mars 2011 #9 Skrevet 12. mars 2011 Jeg bruker også mikropar! Men det trekkes 5 kr hver gang jeg trekker kortet da. Synes det holder, for jeg bruker kort på alt. Har hatt det i snart 1 år og det har blitt noen tusenlapper på kontoen altså!
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #10 Skrevet 12. mars 2011 Det der skulle jeg også gjerne gjort, men også jeg har Postbanken. Håper Postbanken starter med dette. Kanskje noen kan sende en link til denne tråden til dem, sånn at de ser at det er interesse for det? Koster denne tjenesten noe? For øvrig sparer jeg hver måned ved å overføre til sparekonto, men jo flere sparemetoder jo bedre!
babord Skrevet 12. mars 2011 #11 Skrevet 12. mars 2011 Tjenesten er gratis, og det er bare Nordea som tilbyr det. Anbefales! Merker ingenting og pengene samles virkelig fort opp.
FantasDick Skrevet 12. mars 2011 #12 Skrevet 12. mars 2011 Microspar <3 Som sagt, man merker ikke at man sparer og pengene samles opp fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå