Gjest Purple Haze Skrevet 12. mars 2011 #61 Del Skrevet 12. mars 2011 Hadde du ikke latt deg provosere over at andre er uenige med deg, ville du skjønt at jeg ikke gjør narr av folk som tenker annerledes enn meg selv - men derimot fniser jeg av folk som nekter å ta fakta med i vurderingen når de tenker. Vanskelig å la være å trekke på smilebåndet av slik ufrivillig komikk. Jeg er ikke provosert av at andre er uenig med meg, men jeg tror du er det, som føler for å latterliggjøre de som ikke nødvendigvis kjøper argumentene dine. Og det er forskjell på å trekke på smilebåndet av noen, og å latterliggjøre dem i en debatt på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #62 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg er ikke provosert av at andre er uenig med meg, men jeg tror du er det, som føler for å latterliggjøre de som ikke nødvendigvis kjøper argumentene dine. Og det er forskjell på å trekke på smilebåndet av noen, og å latterliggjøre dem i en debatt på nett. Kall det latterliggjøring. Det er uansett din tolkning. Men fortsatt legger du feil årsak til grunn: Det er ikke snakk om å ikke kjøpe argumenter - det er snakk om å ikke kjøpe FAKTA. Hvis du virkelig mener fakta er irrelevant for hva man skal velge å tro om noe, så tilhører du i så fall den gruppen jeg fniser av og som du mener jeg latterliggjør. Ditt valg, men ta nå i det minste å stå for det - og ikke forveksle det med å "ha et åpent sinn". Tar man ikke fakta til vurdering når man gjør seg opp en mening så har man per def. IKKE et åpent sinn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 12. mars 2011 #63 Del Skrevet 12. mars 2011 Masse lukkede frustrerte folk her ja, at dere gidder?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #64 Del Skrevet 12. mars 2011 Kall det latterliggjøring. Det er uansett din tolkning. Men fortsatt legger du feil årsak til grunn: Det er ikke snakk om å ikke kjøpe argumenter - det er snakk om å ikke kjøpe FAKTA. Hvis du virkelig mener fakta er irrelevant for hva man skal velge å tro om noe, så tilhører du i så fall den gruppen jeg fniser av og som du mener jeg latterliggjør. Ditt valg, men ta nå i det minste å stå for det - og ikke forveksle det med å "ha et åpent sinn". Tar man ikke fakta til vurdering når man gjør seg opp en mening så har man per def. IKKE et åpent sinn. PS: Og nei - jeg er ikke den AB som kalte folk idioter og hjernevasket. Just for the record. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. mars 2011 #65 Del Skrevet 12. mars 2011 Takk, det var nettopp det jeg prøvde å få frem. Og nå gir jeg meg, før denne "diskusjonen" ødelegger mitt gode humør. Makan. Synd det skal gå sånn så fort man ikke er enige... Det er vel menneskelig å la seg rive med når man blir kjempeveldigengasjert, og jeg har da skrevet min del sinna-innlegg jeg også, men det er så himla unødvendig å spore helt av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. mars 2011 #66 Del Skrevet 12. mars 2011 Kall det latterliggjøring. Det er uansett din tolkning. Men fortsatt legger du feil årsak til grunn: Det er ikke snakk om å ikke kjøpe argumenter - det er snakk om å ikke kjøpe FAKTA. Hvis du virkelig mener fakta er irrelevant for hva man skal velge å tro om noe, så tilhører du i så fall den gruppen jeg fniser av og som du mener jeg latterliggjør. Ditt valg, men ta nå i det minste å stå for det - og ikke forveksle det med å "ha et åpent sinn". Tar man ikke fakta til vurdering når man gjør seg opp en mening så har man per def. IKKE et åpent sinn. Og jeg har sagt - flere ganger - at jeg er skeptisk, men det velger du å overse. Jeg har også sagt at jeg er en ikke-troende person, men likevel kan ha et åpent sinn. Og ja, jeg følte meg latterliggjort, uansett hva du mener det kan tolkes som. Fnise kan du gjøre i din egen stue. Dessuten handler ikke denne debatten om meg. Gah!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #67 Del Skrevet 12. mars 2011 Når har jeg påstått dette? Du har tydeligvis bestemt deg for at jeg har meninger jeg ikke har. Og hvem vet om det finnes guder eller ikke? Elvis i UFO neste, siden det ikke er mulig å motbevise at det ikke er mulig at en klonet Elvis sitter og flyr rundt i UFO et eller annet sted i universet... Flott teori. Husk på at det er viktig at du tar på deg aluminiumsfoliehatten slik at de teoretiske tanke-strålene, som ikke kan motbevises om eksisterer eller ei, styrer tankene dine. Det er flott å ha et åpent sinn. Men det må ikke være så åpent at hjernen faller ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. mars 2011 #68 Del Skrevet 12. mars 2011 Elvis i UFO neste, siden det ikke er mulig å motbevise at det ikke er mulig at en klonet Elvis sitter og flyr rundt i UFO et eller annet sted i universet... Flott teori. Husk på at det er viktig at du tar på deg aluminiumsfoliehatten slik at de teoretiske tanke-strålene, som ikke kan motbevises om eksisterer eller ei, styrer tankene dine. Det er flott å ha et åpent sinn. Men det må ikke være så åpent at hjernen faller ut. Der slo du i hvert fall bena under din egen argumentasjon. Er det mulig å være så fjern? Jeg er ikke bekymret for min egen hjerne, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #69 Del Skrevet 12. mars 2011 Og jeg har sagt - flere ganger - at jeg er skeptisk, men det velger du å overse. Jeg har også sagt at jeg er en ikke-troende person, men likevel kan ha et åpent sinn. Og ja, jeg følte meg latterliggjort, uansett hva du mener det kan tolkes som. Fnise kan du gjøre i din egen stue. Dessuten handler ikke denne debatten om meg. Gah!! Jeg har verken sett eller oversett at du er skeptisk, jeg har heller aldri sagt noe om hva du tror eller ikke tror. Jeg har hele tiden siktet til de som ikke anser fakta som relevant for hva de velger å tro på. Inkludert da jeg la til " ". Om du ikke tenker slik, hvorfor føler du deg da truffet? Angrer forresten på at jeg har postet som AnonymBruker, da jeg ser at det ikke nytter å diskutere med noen som stiller seg i forsvarsposisjon pga. hva andre AB'ere presterer å lire ut av seg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 12. mars 2011 #70 Del Skrevet 12. mars 2011 Tråden er ryddet for krenkelser og avsporing. Kråkesaks, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #71 Del Skrevet 12. mars 2011 Ehh. Det er noe feil i drømmen din. japanesere er ikke mørkhudede. TS her. Hvis du har sett p ånyhetene, så har du kanskje fått med deg at flodbølgen ikke bare slo ned i Japan, men også i andre deler av Asia, hvor de er mørkhudete ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 13. mars 2011 #72 Del Skrevet 13. mars 2011 Tråden ryddet for krenkelser Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
page Skrevet 19. mars 2011 #73 Del Skrevet 19. mars 2011 OIOIOI, TS, du må være synsk! Helt sinnsykt å drømme noe som skjer, liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå