AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Jeg føler meg bare helt rar her jeg sitter så føler bare for å dele dette med noen. La meg i natt, og hadde en drøm om en gigantisk flodbølge. Det var mørkhudete mennesker rundt meg, og jeg satt på en høy veranda og observerte det hele. Våknet opp litt opprørt, og tenkte (som vanlig) "hva søren betyr dette?" Slår på nettavisene og ser at det har vært en tsunami i Japan. Jeg har aldri opplevd noe sånt før, er det bare et sammentreff? Finnes det noe sånt som sanndrømt? Eller kanskje sanntidsdrømt? Det er mulig jeg drømte dette akkurat i det selve tsunamien skylte inn over Japan? Ekkelt.... Tror jeg er anonym på forumet nå....
Gjest SnakeOil Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 1. Tilfeldig 2. Du har evt overhørt tv/radio/samtaler el. 3. Tilfeldig .. .. .. .. 10010. Du er sanndrømt. 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 1. Tilfeldig 2. Du har evt overhørt tv/radio/samtaler el. 3. Tilfeldig .. .. .. .. 10010. Du er sanndrømt. Jeg har jo ikke hørt på radio i natt! La meg kl i går kveld, og lå til kl 12 i dag. Da sto jeg opp, dusja, lagde frokost etc etc. Slo ikke på dataen nå før kl 13. Så da er det mest sannsynlig bare tilfeldigheter. Men fy fader så ekkelt...
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Er nok at noen har nevnt monsterbølge i nærheten av deg, så kan det smitte inn på drømmene.
Tears.of.the.Sun Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Tilfeldigheter er en fin ting. Jeg drømte en gang at en slektning av meg døde, og to dager senere døde han på akkurat samme måte som i drømmen. Tilfeldighet? Ja. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 Er nok at noen har nevnt monsterbølge i nærheten av deg, så kan det smitte inn på drømmene. Ok, OM noen hadde nevnt "monsterbølge" i går; hva er oddsen for at det nettopp skjedde en monsterbølge i dag? Dessuten snakka ingen om noen monsterbølge hos meg i går.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #7 Skrevet 11. mars 2011 Jorskjelvet rammet i dag morges (norsk tid), dermed er det fullt av muligheter for at folk snakket om monsterbølge mens du sov. Kiss prinsippet tilsier at det enten var en ren tilfeldighet eller at du har overhørt noe i søvne.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #8 Skrevet 11. mars 2011 Det siste døgnet har nesten 7 milliarder mennesker sovet og drømt alt mulig rart. Det er mye mer sannsynlig at èn av disse 7 mrd. har drømt om en bølge enn at ingen har. 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #9 Skrevet 11. mars 2011 Det siste døgnet har nesten 7 milliarder mennesker sovet og drømt alt mulig rart. Det er mye mer sannsynlig at èn av disse 7 mrd. har drømt om en bølge enn at ingen har. Jeg mente å skrive én.. Bare sånn apropos før språk-folket begynner. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #10 Skrevet 11. mars 2011 Jorskjelvet rammet i dag morges (norsk tid), dermed er det fullt av muligheter for at folk snakket om monsterbølge mens du sov. Kiss prinsippet tilsier at det enten var en ren tilfeldighet eller at du har overhørt noe i søvne. Ja, det skjønner jeg. Men jeg bor alene i et hus Og har ingen radio som vekking, kun mobil.
waco Skrevet 11. mars 2011 #12 Skrevet 11. mars 2011 La oss si at hun er sanndrømt da. Hva vil hun drømme om til i morgen? At det vil snø et sted på jorda?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #13 Skrevet 11. mars 2011 La oss si at hun er sanndrømt da. Hva vil hun drømme om til i morgen? At det vil snø et sted på jorda? Mulig det, hvis hun ikke har levd ett annet liv der før. Jeg har hatt sånne drømmer, skremmende faktisk og ikke noe å le av. Men så lenge det er drøm og ikke noe mer, er det bare å settei gang med å måke mer snø her i hjemlandet.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #14 Skrevet 11. mars 2011 Vel, Japan hadde jo et jordskjelv for ikke mange dagene siden, og New Zealand hadde nylig et voldsomt skjelv, og Australia hadde flom igjen nå denne uka, og så videre. Det er ikke usannsynlig at disse hendelsene har fått underbevisstheten din til å tenke på tsunamien i 2004 og dermed gjort at du drømte. Tilfeldigheter gjør at du drømte det akkurat i natt. Da New Zealand hadde jordskjelv sist, drømte jeg om naturkatastrofer noen dager senere. Selvsagt på grunn av inntrykkene jeg fikk fra media. Jeg kunne selvsagt tolke det som at jeg var "forutså" jordskjelvet i Japan.. men det er det altså ingen grunn til. 2
cyanid Skrevet 11. mars 2011 #15 Skrevet 11. mars 2011 hoho, jeg skrev nettopp om dette i en annen tråd, jeg var og en av disse tilfeldige som skulle drømme om tsunami i japan i natt og natt til i går! Sånt skjer avogtil, men fy så ekkelt det er
Bellamy Skrevet 11. mars 2011 #16 Skrevet 11. mars 2011 Helt sikkert en tilfeldighet, men skjønner du syns det er ekkelt!
Hariette Skrevet 11. mars 2011 #17 Skrevet 11. mars 2011 Jeg tror også det er tilfeldig! Men fy så ekkelt. Jeg orket ikke se på nyhetene i dag. Stakkars mennesker.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #18 Skrevet 11. mars 2011 Er så lei av alle facebook statuser som sier at nesten alle har drømt om denne tsunamien i natt og nå her også! Du sier selv at du har aldri opplevd å drømme ting som skjer seinere og nå plutselig er du nesten sikker på at du "sanndrømmer" !? Det er bare en tilfeldighet. Get over it!
cyanid Skrevet 11. mars 2011 #19 Skrevet 11. mars 2011 Kanskje mange har drømt om dette nettopp fordi vi alle den 9 mars skulle gå gjennom forandringer, både inne i hodet, og på jorda generelt! Jeg vet ikke jeg, jeg liker å ta sånne ting med en klype salt, men litt gøy er det jo å bli revet med av disse konspirasjonsgreiene, så lenge en vet at det ikke er noe en skal basere livet sitt på, og skaffe seg fiskehatt og primus og dra på fjellet fordi man har hørt ting/drømt ting... Men det skal sies at det ikke er første gang jeg har drømt om ting jeg har sett på nyhetene dagen etterpå. Alle er jo til en viss grad intuitive.
cyanid Skrevet 11. mars 2011 #20 Skrevet 11. mars 2011 føler det er en negativ tone til ts her... "Get over it"??? Om hun opplevde noe som føltes litt merkelig ut, så merkelig at hun måtte være anonym, og følte for å lufte om det, hva er det for en måte å svare folk på da? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå