AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Er det noen som vet om en nettside hvor man kan få kjøpt rimelige men fine løsvipper? Når man har gjort seg avhengig av løsvipper og bruker det flere ganger i uka, blir det naturlig nok i dyreste laget å kjøpe Ardell's/Wimp'rs/Depend sine til rundt 70-80 kr hver gang. Og h&m sine er jo ikke direkte nydelige/naturlige... So help me, please? If you know;) 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 De har en del på ACW. Her blant annet. Evt. har de MAC, men det blir jo litt dyrere igjen (men antageligvis mye bedre kvalitet). Det finnes nok mange fler alternativer på den siden hvis du kikker litt, ihvertfall
fionel Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Vet mange finner det SUPER billig på ebay Vært en titt kanskje ?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Du kan jo bruke vippene mange ganger, bare vask av limet og eventuelt gni noe antibakterielt på. 4
BlackFairy Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 (endret) Heidi Larsen har laget et innlegg om hvordan man kan behandle løsvippene for å forlenge holdbarheten, her Endret 11. mars 2011 av BlackFairy
Dricka Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Drar opp igjen denne tråden jeg Noen som vet om noen superbillige løsvipper? Ikke ebay. Synes det er litt dyrt å kjøpe de man finner på cubus og sånt.. 1
lillemy02 Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Eller så kan dere kjøpe skikkelig kvalitet fra esqido og kan brukes minst opp til 25 ganger. Etter de går jeg aldri tilbake
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #9 Skrevet 9. oktober 2014 Drar opp igjen denne tråden jeg Noen som vet om noen superbillige løsvipper? Ikke ebay. Synes det er litt dyrt å kjøpe de man finner på cubus og sånt.. Jeg lurer på det samme. Bruker de fra Depend og Ardell. men det blir jo dyrt.. Lurer også på hvordan jeg rengjør dem? Bruker ekstra maskara oppå de kunstige. Kan jeg bruke vanlig øyesminkefjerner for å få vekk maskararester? Og hva brukes for å få bort limet? Anonymous poster hash: 3ae68...4be
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #10 Skrevet 9. oktober 2014 Ønsker forresten ikke å bruke Heptan, da jeg har lest at det kan være farlig :/ Og spesielt å bruke det i nærheten av øynene. Anonymous poster hash: 3ae68...4be
Dricka Skrevet 9. oktober 2014 #11 Skrevet 9. oktober 2014 I går fant jeg noen hos Cubus faktisk! Du får 2 par i samme pakke for 100 kr. Synes ikke det var så ille! De virker veldig naturlige. Har ikke prøvd de enda Så da fikk jeg jo plutselig 4 nye par for 200 kr Føler selv jeg gjorde et godt kupp!
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #12 Skrevet 13. oktober 2014 Noen som vet hvordan man rengjør falske vipper? Spesielt når man bruker maskara oppå dem? Anonymous poster hash: 3ae68...4be
Dricka Skrevet 15. oktober 2014 #13 Skrevet 15. oktober 2014 Noen som vet hvordan man rengjør falske vipper? Spesielt når man bruker maskara oppå dem? Anonymous poster hash: 3ae68...4be http://heidilarsenmakeup.com/?p=5627
Mermaid Blues Skrevet 15. oktober 2014 #14 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg bruker eylure naturalites 116, som selges i multipack (3 par). Pleier å kjøpe mine hos Boots, amazon, new look, tesco, asda eller ebay, regner med noen av dem klarer å levere til Norge også Ellers kan man alltids hamstre på neste UK-tur (eller be en venn som skal reise om å kjøpe med). En 3-pk pleier å koste rundt £10-12, og ett par kan fint holde i ca to-tre uker om de behandles pent. Jeg bruker ikke mascara på 116, men da jeg brukte 020 pleide jeg å ha gjøre det, og fjernet det forsiktig etterpå med en sminkefjernerserviett og en bomullspinne dyppet i sminkefjerner. Var noe skikkelig prakk, så jeg gikk heller over til vipper som ikke trenger mascara, så lat er jeg
SRC Skrevet 15. oktober 2014 #15 Skrevet 15. oktober 2014 Kjøper Ardell og Red Cherry på madamemadeline.com, betaler ca. 200 for 10 par.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #16 Skrevet 16. oktober 2014 Eller så kan dere kjøpe skikkelig kvalitet fra esqido og kan brukes minst opp til 25 ganger. Etter de går jeg aldri tilbake Hvor kan man bestille disse, og hvor mye koster det for 1 par? Anonymous poster hash: 3ae68...4be 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #17 Skrevet 16. oktober 2014 Kjøper Ardell og Red Cherry på madamemadeline.com, betaler ca. 200 for 10 par. Jeg var inne på den siden og tenkte å bestille Ardell sine. Står at det koster 2,60 dollar for hvert par, og tenkte å bestille 10 par. Men likevel så blir den totale prisen veldig høy når jeg kommer til kassen? :S Anonymous poster hash: 3ae68...4be
SRC Skrevet 16. oktober 2014 #18 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg var inne på den siden og tenkte å bestille Ardell sine. Står at det koster 2,60 dollar for hvert par, og tenkte å bestille 10 par. Men likevel så blir den totale prisen veldig høy når jeg kommer til kassen? :S Anonymous poster hash: 3ae68...4be Er litt i frakt, men til gjengjeld får jeg pakken etter ca. en uke så det er veldig bra Hver eneste gang jeg har bestilt 10 par derfra (har sikkert bestilt 20 ganger nå) har jeg fått med et ekstra par helt gratis, også får du kuponger med i pakken så det blir billigere neste gang :D Vil virkelig anbefale den siden, jeg liker ikke "billigvipper" fra eBay fordi de er vonde å ha på, vanskelige å sette på og ser ikke like naturlige ut. Og Ardell er så overpriset i Norge at det er helt latterlig!
lillemy02 Skrevet 18. oktober 2014 #19 Skrevet 18. oktober 2014 Www.esqido.com fantastiske vipper som er noe helt annet en billig vipper. Rundt 200 kroner
Taklampe Skrevet 20. oktober 2014 #20 Skrevet 20. oktober 2014 For en stund siden bestilte jeg vipper fra ebay. Jeg var kjempe fornøyd med dem! Kjempe fine, i tillegg betalte jeg 15 kroner for en pakke med 10 vipper. Anbefaler virkelig å bestille derfra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå