Gjest Footloose Skrevet 12. mars 2011 #41 Skrevet 12. mars 2011 Ja det er jo HAN som absolutt vil det:D
Avaleona Skrevet 12. mars 2011 #42 Skrevet 12. mars 2011 Med tampong, ja. Uten, uaktuelt. Men for all del, finner du en som er med på leken er det vel bare til å kjøre på!
Gjest Bond Skrevet 12. mars 2011 #43 Skrevet 12. mars 2011 Tråden ryddet for krenkende utsagn. Vis hensyn! Bond, mod
FantasDick Skrevet 12. mars 2011 #44 Skrevet 12. mars 2011 Jeg har blitt slikket når jeg har hatt mensen, også uten tampong. Er mannen som har tatt initiativ, men det er greit for meg. Var litt ubehagelig de første gangene, klarte ikke slappe av helt, men det gikk bedre etterhvert. Tror ikke det er farlig.
Koe Skrevet 13. mars 2011 #45 Skrevet 13. mars 2011 Første gang jeg leste om denne kink-en fikk jeg helt hetta, men da var jeg fortsatt tenåring. Som voksen må jeg si at jeg er langt fra å tenne på tanken, men hvis det hadde tent ham, så ville det vært greit for meg. Ellers vil jeg tippe at du ligger godt an, Sunny, med tanke på alle Twilight-fansene der ute. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå