Gjest Sunny Skrevet 11. mars 2011 #21 Skrevet 11. mars 2011 Klart man kan få blod i munnen mens man holder på Men i "kampens hete" så legger man ikke så veldig merke til det egentlig. Du har fått mange svar her inne som går på at det er motbydelig osv.. Kanskje det er forskjell på heterofile damer og lesbiske. Men min erfaring er at mange damer tenner ekstra på å motta oralsex under mens. Og mange lesbiske damer tenner på å slikke partneren når hun har mensen. Jeg er en av dem som liker begge deler, jeg syns det er veldig opphissende faktisk. Klarer ikke helt å sette fingeren på akkurat hva det er som tenner meg sånn. Men tror kanskje det har med at det er mye kvinnelighet ute å går, i denne perioden Så bra Må finne meg ei lesbisk jeg da Fikk veldig lyst til å gjøre dette nå etter å ha lest ditt innlegg. Gjør du det også når det blør som mest? Har du erfaring med klumper, som noen snakker om?
Gjest Sunny Skrevet 11. mars 2011 #22 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har ikke noe i mot det, dersom han ikke syns det er ekkelt. Men har aldri opplevd at det har vært aktuelt uten tampong rett og slett. Tampong er jo kjedelig da 1
Gjest HunterLady Skrevet 11. mars 2011 #23 Skrevet 11. mars 2011 Fysj og fy. Blir litt dårlig her jeg sitter. Mensenblod er liksom ikke det ferskeste blodet her i verden. Pluss at det kommer ut blodklumper blandet med slim, og disse kan variere veldig i størrelse. GAAAHD!!!! Men aaaaanyways, whatever fløuts yøur bøut.
Gjest KateW Skrevet 11. mars 2011 #24 Skrevet 11. mars 2011 Tampong er jo kjedelig da Jupp, da gjør du det uten. Jeg blør veldig lite når jeg er kåt, så alle de derre spy-kommentarene og at det lukter hoggorm er jeg ikke enig i. Klumper? Hva da for klumper??? 1
Gjest dame33 Skrevet 11. mars 2011 #25 Skrevet 11. mars 2011 Så bra Må finne meg ei lesbisk jeg da Fikk veldig lyst til å gjøre dette nå etter å ha lest ditt innlegg. Gjør du det også når det blør som mest? Har du erfaring med klumper, som noen snakker om? Med hånda på hjertet.. Jeg har aldri opplevd at det kommer ut klumper under akten. Verken på meg selv eller den andre parten. Blod kan det selvsagt komme, men det smaker ikke vondt;) Tror ikke det blir noe problem for deg å finne ei dame som liker det samme som deg selv. Men det er kanskje ikke noe hun bretter ut om, på første daten 1
Gjest HunterLady Skrevet 11. mars 2011 #26 Skrevet 11. mars 2011 Jupp, da gjør du det uten. Jeg blør veldig lite når jeg er kåt, så alle de derre spy-kommentarene og at det lukter hoggorm er jeg ikke enig i. Klumper? Hva da for klumper??? Blodklumper. Er veldig vanlig, men er selvsagt ikke alle som får det. Eller rettere sakt, så er det vel slimklumper blandet med blod.
Gjest KateW Skrevet 11. mars 2011 #27 Skrevet 11. mars 2011 Blodklumper. Er veldig vanlig, men er selvsagt ikke alle som får det. Eller rettere sakt, så er det vel slimklumper blandet med blod. EKKELANGST!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #28 Skrevet 11. mars 2011 Kanskje det er forskjell på heterofile damer og lesbiske. Men min erfaring er at mange damer tenner ekstra på å motta oralsex under mens. Og mange lesbiske damer tenner på å slikke partneren når hun har mensen. Jeg er en av dem som liker begge deler, jeg syns det er veldig opphissende faktisk. Klarer ikke helt å sette fingeren på akkurat hva det er som tenner meg sånn. Men tror kanskje det har med at det er mye kvinnelighet ute å går, i denne perioden Jeg er også lesbisk, og dette må jeg si jeg ikke kjenner meg igjen i. Jeg har hatt mye sex under egen eller andres mens, men oralsex...? Uten tampong? Det er helst for spesielt interesserte, og har neppe noe med legning å gjøre, så snakk for deg selv... 3
Sofiemor Skrevet 11. mars 2011 #29 Skrevet 11. mars 2011 Jeg er også lesbisk, og dette må jeg si jeg ikke kjenner meg igjen i. Jeg har hatt mye sex under egen eller andres mens, men oralsex...? Uten tampong? Det er helst for spesielt interesserte, og har neppe noe med legning å gjøre, så snakk for deg selv... Hun skrev at det var hennes erfaring, gjorde hun ikke?
Gjest Sunny Skrevet 11. mars 2011 #30 Skrevet 11. mars 2011 Med hånda på hjertet.. Jeg har aldri opplevd at det kommer ut klumper under akten. Verken på meg selv eller den andre parten. Blod kan det selvsagt komme, men det smaker ikke vondt;) Tror ikke det blir noe problem for deg å finne ei dame som liker det samme som deg selv. Men det er kanskje ikke noe hun bretter ut om, på første daten Ja, det beste ville vært at jeg så det var blod i skjedeåpningen. Føler at det ikke er noen måte å komme nærmere en person seksuelt når man har slikket mensenblodet til henne 1
Gjest Heloise Skrevet 11. mars 2011 #31 Skrevet 11. mars 2011 Smaker nok ikke noe annet enn vanlig blod. Er det "fresh" så er det ikke noe problem. Er det en kvinne du kjenner og vet ikke har noen sykdommer er det nok ikke noen risiko heller 1
Djungelvrål Skrevet 11. mars 2011 #32 Skrevet 11. mars 2011 Blodklumper. Er veldig vanlig, men er selvsagt ikke alle som får det. Eller rettere sakt, så er det vel slimklumper blandet med blod. Ja, og noen av dem er så store at du kjenner de kommer ut av deg. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM, yum yum
kontorstol Skrevet 11. mars 2011 #33 Skrevet 11. mars 2011 (endret) ALDRI om jeg hadde latt gubben holde på der nede mens jeg har mensen. Endret 12. mars 2011 av Bond
Gjest Footloose Skrevet 11. mars 2011 #34 Skrevet 11. mars 2011 Jeg er dritfacinert av denne tråden. Har aldri blitt så dårlig av å lese noe her inne som jeg blir av denne. Men er som en bilulykke, jeg MÅ liksom bare se:D
Antlers Skrevet 11. mars 2011 #35 Skrevet 11. mars 2011 EKKELANGST! Bruker du tilfeldigvis tampong? Det er større sjanse for at blodet levrer seg i vagina når man bruker bind, siden det da ikke blir absorbert med en gang. Det hender det levrer seg lenger opp også, men da er det smertefullt når klumpen skal ut. Blodslintrer derimot, kan nok like så gjerne feste seg på tampongen. Litt sånn sytrådtynne streker med blod, dekket av gjennomsiktig slim.
Gjest HunterLady Skrevet 11. mars 2011 #36 Skrevet 11. mars 2011 Ja, og noen av dem er så store at du kjenner de kommer ut av deg. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM, yum yum Hahahaha, yummy! Denne tråden gjør at jeg får vondt i vaginaen min og ønsker meg aldri mensen igjen. Men sant det du sier. Kan kjenne enkelte av de. Auuuu og æsj. Er sykt groze!
Gjest Sunny Skrevet 12. mars 2011 #37 Skrevet 12. mars 2011 Jeg er dritfacinert av denne tråden. Har aldri blitt så dårlig av å lese noe her inne som jeg blir av denne. Men er som en bilulykke, jeg MÅ liksom bare se:D Kanskje det er fordi du kunne tenkt deg å oppleve at en mann gjør dette med deg?
Beauté Skrevet 12. mars 2011 #38 Skrevet 12. mars 2011 Fy faen så utrolig ekkelt. ...Jeg er selv dame og kunne aldri engang spurt mannen om å ha sex eller utføre oral på meg under mensen. Fytt i helv....
Gjest Footloose Skrevet 12. mars 2011 #39 Skrevet 12. mars 2011 Kanskje det er fordi du kunne tenkt deg å oppleve at en mann gjør dette med deg? Haha da skulle jeg hatt mye igjen for det:D
Gjest Sunny Skrevet 12. mars 2011 #40 Skrevet 12. mars 2011 Haha da skulle jeg hatt mye igjen for det:D DU skulle hatt noe for at en mann slikket DIN mens?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå