Gå til innhold

Mensen og oralsex

Fremhevede innlegg

Gjest Sunny
Skrevet

Jeg er en mann som aldri har gjennomført, men som til tider har hatt sterke fantasier om å utføre oralsex på ei dame som har mensen, og særlig i perioden hun blør som mest. Men er først og fremst veldig usikker på om dette kan være risikofylt? For jeg ønsker ikke å utsette meg for mulige sykdommer.

Liker vel generelt litt skitne ting, og har prøvd wet-sex, men gått lei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er likheten mellom å spise et beger med jordbæryoghurt og å slikke en jente med mensen?

Du vet aldri når klumpene kommer :lur:

• Liker 7
Gjest Sunny
Skrevet

Hva er likheten mellom å spise et beger med jordbæryoghurt og å slikke en jente med mensen?

Du vet aldri når klumpene kommer :lur:

Hehe, det er sant. Men noen som vet om det kan være farlig? Og er det noe kvinner til og med kan tenne på, at et mann gjør det når hun har mye mensen?

Gjest Footloose
Skrevet

mensblod er da vel ikke farligere enn annet blod.. det smaker sikkert hore og hælvete, men kjør på :fnise:

• Liker 1
Gjest Sunny
Skrevet

mensblod er da vel ikke farligere enn annet blod.. det smaker sikkert hore og hælvete, men kjør på :fnise:

Vil prøve hvis jeg er sikker på at det ikke kan gi sykdommer. Noen som vet?

Har forøvrig ingenting med at jeg glad i blod, faktisk har jeg skikkelig fobi mot det og besvimer av blodprøver og alt sånt. Men mensenblod er på en måte litt annerledes, så jeg forbinder det ikke med noe farlig og unaturlig på en måte.

Det er mer tanken på at jeg gjør noe nasty, og at kvinnen føler at hun til og med kan nyte å bli slikket mens hun blør, at hun skal føle seg fri på en måte.

Skrevet

Hehe, det er sant. Men noen som vet om det kan være farlig? Og er det noe kvinner til og med kan tenne på, at et mann gjør det når hun har mye mensen?

Jeg mener å ha hørt (så ikke ta det som fakta) at det er helt ufarlig. Det er jo stort sett klitoris man fokuserer på, så man trenger ikke få munnen full av blod selv om man slikker en kvinne med tante rød på besøk. Nå er det vel kanskje akkurat det du helst vil da, men...

Spørs om kjæresten din er med på det når det blør som verst. Jeg kan ikke snakke for andre, men jeg er sterkt plaget av smerter når det blør mye, og ville uansett ikke gått med på oralsex om det var blod der nede. Samleie er greit mot slutten av uka, men jeg føler ikke for å ha en tunge mellom bena når jeg vet det lukter kvalmende søtlig av blod, pluss at det plutselig kan komme levrede blodklumper eller blodslintrer.

• Liker 3
Gjest Sunny
Skrevet

Jeg mener å ha hørt (så ikke ta det som fakta) at det er helt ufarlig. Det er jo stort sett klitoris man fokuserer på, så man trenger ikke få munnen full av blod selv om man slikker en kvinne med tante rød på besøk. Nå er det vel kanskje akkurat det du helst vil da, men...

Spørs om kjæresten din er med på det når det blør som verst. Jeg kan ikke snakke for andre, men jeg er sterkt plaget av smerter når det blør mye, og ville uansett ikke gått med på oralsex om det var blod der nede. Samleie er greit mot slutten av uka, men jeg føler ikke for å ha en tunge mellom bena når jeg vet det lukter kvalmende søtlig av blod, pluss at det plutselig kan komme levrede blodklumper eller blodslintrer.

Så du kunne ikke slappet av og tenkt at klumpene, lukten og smaken for være mannens "sak", dersom han liker å gjøre det? Går an å spytte ut klumpene. Trenger ikke å få munnen full av blod nei, men å slikke og vite at det kommer i munnen og svelger det er liksom den store fantasien.

Gjest Footloose
Skrevet (endret)

Jeg kunne aldri vært komfortabel med å bli slikket den uka. Pult-ja, fingret-joa, slikket *grøsse*

Endret av Bond
  • Liker 3
Gjest Sunny
Skrevet (endret)

Jeg kunne aldri vært komfortabel med å bli slikket den uka. Pult-ja, fingret-joa, slikket *grøsse*

Huff da, sorry, hehe. Spørs om jeg ikke har funnet den mest nasty fetisjen her...

Men kan jo hende det bare bør bli med en spennende fantasi, og at det i virkeligheten ville blitt helt jævlig. Men alt må vel prøves? ;)

Endret av Bond
Skrevet

Så du kunne ikke slappet av og tenkt at klumpene, lukten og smaken for være mannens "sak", dersom han liker å gjøre det? Går an å spytte ut klumpene. Trenger ikke å få munnen full av blod nei, men å slikke og vite at det kommer i munnen og svelger det er liksom den store fantasien.

Jeg kunne absolutt ikke det, men det kan jo hende at kjæresten din synes det er greit. Jeg antar at det er snakk om kjæreste? Absolutt ikke noe du bør gjøre med en ONS, med tanke på sykdommer.

Du kan jo begynne forsiktig med at du slikker henne en av de siste dagene hun blør. Da finner både du og hun ut om dere liker det, uten at hun føler seg for skitten, pluss at du får et hint om lukt og smak. Om det faller i smak hos begge er det nok lettere å få henne til å gå med på det en annen gang når hun blør mer.

Gjest Sunny
Skrevet

Jeg kunne absolutt ikke det, men det kan jo hende at kjæresten din synes det er greit. Jeg antar at det er snakk om kjæreste? Absolutt ikke noe du bør gjøre med en ONS, med tanke på sykdommer.

Du kan jo begynne forsiktig med at du slikker henne en av de siste dagene hun blør. Da finner både du og hun ut om dere liker det, uten at hun føler seg for skitten, pluss at du får et hint om lukt og smak. Om det faller i smak hos begge er det nok lettere å få henne til å gå med på det en annen gang når hun blør mer.

Jeg er singel nå, men ONS er uaktuelt for dette ja. En pulevenn kunne gått da, men måtte vite at hun var sykdomsfri på forhånd.

Veldig lurt tips å begynne i slutten av mens-perioden, det hadde jeg kunne prøvd med det samme og jeg fant ei som ville, også kanskje gå trinn for trinn hvis vi liker det :) Vil jo at hun skal like det også. Gjør aldri ting begge ikke vil.

Men som mann vet jeg ikke hvordan det er å ha mensen, så kan jo hende ingen damer ville blitt med på det.

Gjest Footloose
Skrevet

du kan ikke bruke en dildo eller en vibrator...eller fingrene og så bare slikke av blodet?

Gjest jente
Skrevet

Risikoen ift dette er vel stort sett begrenset til sykdommer som smitter ved blodkontakt (f.eks HIV og Hepatitt), i tillegg til vanlige kjønnssykdommer som kan smitte ved oralsex. Meg bekjent er det ikke noe spesielle bakterier i menstruasjonsblod som kan gjøre en syke, men her er jeg ikke sikker altså.

Jeg tror nok fantasien din vil være bedre i fantasien enn i virkeligheten. Jeg er selv kvinne, og vet hvor ekkelt menstruasjon kan være innimellom. Jeg ville nok følt meg veldig ukomfortabel med dette... Jeg kan til nøds motta oralsex dersom jeg har tampong, men da må jeg være nydusjet og ha helt ny tampong altså!

• Liker 1
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Æsj, æsj og atter æsj, dette må da være den ekleste tråden jeg har lest her inne! Spytte ut klumpene??? :haar:

Gjest Sunny
Skrevet

du kan ikke bruke en dildo eller en vibrator...eller fingrene og så bare slikke av blodet?

Jo det kunne jeg godt ha gjort :) Tenker du at det er bedre?

Gjest dame33
Skrevet

Det er mange damer som liker å motta oralsex under menstruasjon. Det er jo faktisk ikke slik at blod og klumper fosser ut i uante mengder. Jeg er lesbisk, og har flere forhold bak meg. De aller fleste damene jeg har hatt sex med, syns ikke det er noe big deal i det hele tatt å ha oralsex under mensen. Flere jenter er jo ekstra kåte og følsomme under denne perioden og det gjør jo sexen enda bedre. Men selvsagt så må man være nydusjet :fnise:

• Liker 4
Gjest Sunny
Skrevet

Det er mange damer som liker å motta oralsex under menstruasjon. Det er jo faktisk ikke slik at blod og klumper fosser ut i uante mengder. Jeg er lesbisk, og har flere forhold bak meg. De aller fleste damene jeg har hatt sex med, syns ikke det er noe big deal i det hele tatt å ha oralsex under mensen. Flere jenter er jo ekstra kåte og følsomme under denne perioden og det gjør jo sexen enda bedre. Men selvsagt så må man være nydusjet :fnise:

Så bra at noen damer liker det :) Men da liker de det altså selv om de får mensenblod i munnen? For meg er jo det litt av fantasien, at det er blod der.

Gjest Katten.
Skrevet

Haha, jeg som alltid har sett på meg selv som meget seksuelt åpen, ble faktisk litt kvalm her. Jeg har alt for svak mage for slikt :D

Gjest dame33
Skrevet

Klart man kan få blod i munnen mens man holder på:) Men i "kampens hete" så legger man ikke så veldig merke til det egentlig. Du har fått mange svar her inne som går på at det er motbydelig osv.. Kanskje det er forskjell på heterofile damer og lesbiske. Men min erfaring er at mange damer tenner ekstra på å motta oralsex under mens. Og mange lesbiske damer tenner på å slikke partneren når hun har mensen. Jeg er en av dem som liker begge deler, jeg syns det er veldig opphissende faktisk. Klarer ikke helt å sette fingeren på akkurat hva det er som tenner meg sånn. Men tror kanskje det har med at det er mye kvinnelighet ute å går, i denne perioden :fnise:

Gjest KateW
Skrevet

Jeg har ikke noe i mot det, dersom han ikke syns det er ekkelt. Men har aldri opplevd at det har vært aktuelt uten tampong rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...