AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #1 Del Skrevet 11. mars 2011 Hørt en del skrekkhistorier om jakker som er blitt ødelagt av vaskeri o.l. Noen som har lykkehistorier? MÅ vaske jakken, men er livredd for å ødelegge den. Vet noen om steder i Bergen som gjør dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 14. mars 2011 #2 Del Skrevet 14. mars 2011 Ta av pelskanten, og lever den til renseri. En så påkostet jakke skal man ikke røre selv. Jeg har boblejakke fra Hugo boss til 7000 kr, og den er ren og fin, men blir ikke like poofy/tykk og boblete. http://vibb.no/Browse.asp?Region=Bergen&MapX=&MapY=&Search=Renseri&Address=&x=3&y=18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjevs Skrevet 16. mars 2011 #3 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg har kommet min den lange lyse model med pels i vaskemaskinen til 30 grader og kom den i tørretumbler ( kort tid ) med tennisbolde. Så fin og helt som ny :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå