Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enkelt.. Hvordan renser du ansiktet ditt før du skal legge deg? Vann og såpe? Noe mer? I såfall hvorfor? Jeg vasker med mild såpe, men ikke for mye, merker at om jeg vasker for ofte, får jeg mye mer kviser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Decleor har en rensekrem som jeg smører på og tar vekk med en bomullspad. Etterpå skyller jeg ansiktet. Den er fantastisk! :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Decleor har en rensekrem som jeg smører på og tar vekk med en bomullspad. Etterpå skyller jeg ansiktet. Den er fantastisk! :hjerte:

Hva heter den, og hva godt gjør den for huden? Jeg har litt ømfintelig hud når det kommer til kremer, sminke, og slikt. Bruker feks aldri sminke eller noe, ikke at jeg savner det. Høres litt spennende ut med de renseproduktene, men jeg er litt usikker, redd for å få uren hud igjen og slikt :flau:

Skrevet

Her er en link på hva jeg bruker, synes den er veldig mild mot ansiktet og får herlig hud av den etterpå. Decleor aroma cleanse

Skrevet

Bruker en krem av noe slag fra Biotherm, vasker av med noe annet greier fra Biotherm. Bruker ikke vann i det hele tatt. Kun det som kommer i ansiktet i dusjen..

Skrevet

Morgen:

Decleor rensevann eller ingenting

Kveld:

Decleor rensemelk + toner om jeg ikke har sminke på

African black soap + toner om jeg har sminke på

Nature's baby organics rens om jeg har mye sminke på eller dusjer

Jeg har en irriterende hud som er så frekk å komme med kviser på kjeve og kinn om jeg bruker noe den ikke liker. For mye vann blir jeg ganske dehydrert av også, derfor bruker jeg rensemelk og rensevann. Og siden de ikke fjerner sminken min godt nok har jeg andre produkter til det formålet.

Skrevet

Alpha H sin rensekrem, renser vekk all sminken og etterlater huden myk og ikke dehydrert:)

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Dermalogica rens og fuktighetskrem. Helt super, og jeg har prøvd MYE forskjellig!

AnonymBruker
Skrevet

Kun vann. Jeg bruker ikke sminke.

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg vasker ansiktet med lunket vann og microfiberklut (! Ja faktisk :) )

Skrevet

Jeg vasker ansiktet med lunket vann og microfiberklut (! Ja faktisk :) )

Kan jeg spør hvorfor microfiberklut? -og hvordan du fikk denne idèen?? :)

Gjest Heloise
Skrevet

Kan jeg spør hvorfor microfiberklut? -og hvordan du fikk denne idèen?? :)

Idèen fikk jeg da min mor kjøpte noen microfiberkluter en gang på tidlig nittitallet. De fungerte så bra på alle overflater så jeg fikk en "lysende" (eller rar, alt ettersom...) idè om at det da måtte jo fungere strålende på hud også! Om det har noen effekt vet jeg ikke, men jeg elsker bare følelsen etter jeg har brukt det på huden. Føler meg bare veldig ren, vanskelig å forklare. Har egne microfiberkluter til ansiktet, bruker ikke de jeg bruker over alt ellers :fnise:

Har ikke hatt noe hudproblemer heller. Om dette skylder microfiberen, eller lite bruk av sminke på huden, eller flaks for den saks skyld - Det vet jeg ikke :)

(Bruker selvsagt en lett fuktighetskrem etterpå :) )

Skrevet

Dermalogica Special Cleansing Gel :)

• Liker 1
Skrevet

Bruker som regel Decelor Foaming Cleanser (all skin types)

Men har også Decleor Cleaning Water stående som jeg bruker de morgener huden føles litt tørr.

og hvorfor...?

Jeg synes rensen til Decleor renser huden min godt. Den fjerner sminke og er enkel og grei og bruke siden man ikke behøver toner etter den. Enkel og grei og bruke i dursjen om morgen.

Rense vannet bruker jeg fordi den er mild og god de dagene huden føles litt tørr, og den er også enkel og grei. Bare ta i ansiktet og fjerne med en bomullspad. Fiks ferdig ;-)

Skrevet

Idèen fikk jeg da min mor kjøpte noen microfiberkluter en gang på tidlig nittitallet. De fungerte så bra på alle overflater så jeg fikk en "lysende" (eller rar, alt ettersom...) idè om at det da måtte jo fungere strålende på hud også! Om det har noen effekt vet jeg ikke, men jeg elsker bare følelsen etter jeg har brukt det på huden. Føler meg bare veldig ren, vanskelig å forklare. Har egne microfiberkluter til ansiktet, bruker ikke de jeg bruker over alt ellers :fnise:

Har ikke hatt noe hudproblemer heller. Om dette skylder microfiberen, eller lite bruk av sminke på huden, eller flaks for den saks skyld - Det vet jeg ikke :)

(Bruker selvsagt en lett fuktighetskrem etterpå :) )

Aha! Ja, hvorfor ikke? :)

Enda godt at du ikke vasker do med samme kluten :fnise:

Skrevet

Rens fra Jan Marini med glykolsyre. Grunnen er fordi jeg liker hvordan huden kjennes etterpå jeg har renset- super ren og klar! :)

Skrevet

Jeg fjerner sminken med sminkeserviett. Etterpå vasker jeg med vann.

AnonymBruker
Skrevet

Ser at jeg har litt andre vaner.

Har jeg sminke på (øyne) så bruker jeg en vanlig sminkefjerner. Har jeg ikke sminke så pusser jeg tennene og går og legger meg.

Ikke plaget av uren hud eller kviser. Ikke utenom menskvisa da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...